Надаль завоював рекордний 21-й титул на турнірі Великого шлему, вигравши у росіянина Медведєва
У суперфіналі Надаль у п'яти сетах переграв Данила Медведєва з Росії (№2 ATP) із рахунком 2:6, 6:7 (5), 6:4, 6:4, 7:5. Фінальний матч тривав майже 5,5 години.
Надаль здобув 21-й титул переможця турніру Grand Slam (Великий шлем) серед чоловіків, встановивши нове історичне досягнення. Досі рекордсменами були серб Новак Джокович і швейцарець Роджер Федерер – у них по 20 перемог.
"Це був один із найемоційніших матчів у моїй кар'єрі... Чесно кажучи, півтора місяця тому я не був певен, що зможу знову повернутися в тур і грати в теніс. Але сьогодні я тут, перед усіма вами, із цим трофеєм", – сказав Надаль під час церемонії нагородження.
Спортсмен також наголосив, що розділити корт із Медведєвим було для нього честю.
Зі свого боку Медведєв у коментарі пресі після матчу зазначив, що "Надаль грав нереально, він був дуже сильним", повідомляє BTU.
Російський спортсмен звернув увагу на те, що публіка під час матчу підтримувала Надаля, і повідомив, що вболівальники часто виступають на боці його суперників.
"Сьогодні просто була кульмінація цього. Думаю, що національність грає свою роль... Я точно бачу, як у матчах проти суперників з інших країн люди вболіватимуть за них, а не за росіян", – заявив тенісист.
Він розповів, що з дитинства дивився матчі Великої трійки, бачив, як уболівальники їх підтримують, і мріяв про те саме.
"Сьогодні був один із тих моментів, коли моя внутрішня дитина перестала мріяти. Я не пояснюватиму чому. Відсьогодні я граю для себе, для сім'ї, для тих, хто вірить у мене, звісно ж, для росіян, від яких я відчуваю велику підтримку... Дитина перестала мріяти. Дитина гратиме для себе", – наголосив Медведєв.
Контекст:
Надалю 35 років, він – п'ята ракетка світу в одиночному розряді у рейтингу тенісистів-професіоналів (ATP). Рекордні 13 разів виграв Відкритий чемпіонат Франції (рекорд із перемог на одному турнірі Великого шлему в одному розряді). Також у нього два олімпійські золота – в одиночному розряді (2008) і парному (2016).