"Ватне мудило". Ідеолог Діда Мороза Постишев був "затійників" Голодомору в Україні – Невзоров
Російський телеведучий, публіцист Олександр Невзоров заявив у своєму відеоблозі, що радянський партійний діяч Павло Постишев, який виступав ідеологом культу Діда Мороза в СРСР, "був ще тим кретином".
Радянський партійний діяч Павло Постишев, який став ідеологом культу Діда Мороза в СРСР, був одним з авторів Голодомору в Україні в 1930-ті роки, заявив у своєму відеоблозі російський публіцист Олександр Невзоров. Відео під назвою "Ватне мудило" опубліковано на каналі Alexander Nevzorov у YouTube.
"Здається, що Дід Мороз – це якесь давнє, добре, споконвічне поняття. Нічого такого. Так, у слов'янській міфології був якийсь подібний персонаж, його називали Тріскунець. Тріскунець, який убивав і заморожував самотніх подорожніх і всіляко морив та чморив різну худобу. Потім цей персонаж "відпочивав" приблизно тисячу років, і в 1937 році, який є офіційним роком народження сучасного Діда Мороза, такий собі член ВЦВК Постишев (Павло Постишев, член Всеросійського центрального виконавчого комітету – вищого органу державної влади в радянській Росії в 1917–1918 роках. – "ГОРДОН"), який став ідеологом і автором "дідморозства", вивів його на сцену Будинку рад і презентував громадськості нового соціалістичного бога, або новий соціалістичний фольклор, обов'язковий на всій території СРСР", – сказав Невзоров.
За його словами, "Постишев був ще тим кретином". "Це був один з організаторів масових репресій, затійник українського Голодомору, повний шизофренік, який забороняв, наприклад, продаж сірників... Він забороняв продаж любительської ковбаси, тому що вона контрреволюційна", – продовжив Невзоров.
Він додав, що "після того, як Постишев організував культ Діда Мороза, через півтора року в лютому 1939-го його теж кокнули, що показово, на морозі". "І забули. Унаслідок чого... Постишев перетворився на таку заморожену статую", – резюмував російський публіцист.
Дід Мороз як офіційний новорічний символ з'явився в радянський час після того, як у 1935 році керівництво СРСР скасувало заборону на встановлення святкових ялинок. У XIX столітті до типажу бородатого старого зверталися Микола Некрасов у поемі "Мороз Червоний Ніс" і Олександр Островський у п'єсі "Снігуронька". Ще раніше у збірнику "Казки дідуся Іренея" письменника Володимира Одоєвського було використано фольклорний образ "доброго Мороза Івановича".