$40.51 €43.42
menu closed
menu open
weather +22 Київ

"1+1" заявив, що від його імені випустили фейковий сюжет про Молчанову і Stolitsa Group

"1+1" заявив, що від його імені випустили фейковий сюжет про Молчанову і Stolitsa Group У компанії додали, що випущений відеоматеріал – справа рук шахраїв
Фото: mediasat.info
ТСН і телеканал "1+1" не причетні до створення відео про засновницю компанії Stolitsa Group Владу Молчанову, цей "сюжет" ніколи не виходив в ефірі телеканала "1+1" і ТСН, заявили в "1+1 медіа".

Компанія "1+1 медіа" заявила, що її бренд ТСН неправомірно використали для поширення інформації про засновницю компанії Stolitsa Group Владу Молчанову. Про це йдеться в повідомленні на сайті "1+1 медіа".

"Сьогодні, 1 березня 2021 року, у Telegram-каналі "Инсайдер UA" було поширено відео начебто авторства "Телевізійної служби новин" (ТСН), каналу "1+1", із використанням брендингу та стилістики програми. Тема відео (наводимо мовою оригіналу) – "Известная рейдер и подозреваемая по делу о госизмене Влада Молчанова продолжает попытки рейдерства рынка "Столичный". Зокрема, творці відео намагалися відтворити фірмовий стиль ТСН (логотип проєкту, шрифти, "плашки", заставки тощо) та лого телеканала "1+1", що вводить глядачів в оману. Інформуємо, що ТСН і телеканал "1+1" жодним чином не причетні до створення згаданого відео, цей "сюжет" ніколи не виходив в ефірі телеканала "1+1" і ТСН відповідно", – підкреслюють у заяві.

У компанії додали, що випущений відеоматеріал – справа рук шахраїв, які використали популярний бренд і репутацію ТСН для досягнення власних цілей, не відомих "1+1 медіа".

"Медіагрупа не володіє інформацією щодо зазначених у фейковому сюжеті подій. Закликаємо глядачів та читачів бути уважними й перевіряти інформацію, особливо у тих випадках, коли вона надходить із недостовірних джерел або містить сумнівний зміст. Навіть якщо у відео або статтях використовується популярний бренд чи обличчя каналу – піддавайте сумніву таку інформацію та проводьте ретельний фактчекінг", – підсумували в "1+1 медіа".