ГОРДОН
 
 

Розгляд апеляції про запобіжний захід для "експерта", який виступав на телеканалах із "пулу Медведчука", перенесли

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
СБУ повідомила Дудкіна про підозру в держзраді
СБУ повідомила Дудкіна про підозру в держзраді
Фото: depositphotos.com

18 березня мав відбутися розгляд апеляції щодо зміни запобіжного заходу для Юрія Дудкіна, який виступав як політичний "експерт" на телеканалах "112 Україна", NewsOne і ZIK, котрі пов'язують із нардепом від "Опозиційної платформи – За життя" Віктором Медведчуком.

Народні депутати від партії "Опозиційна платформа – За життя" з ініціативи нардепа Іллі Киви підписали прохання віддати їм на поруки військово-політичного "експерта" Юрія Дудкіна. Про це виданню "ГОРДОН" повідомило джерело у правоохоронних органах.

За його інформацією, 18 березня суд мав розглянути апеляцію про зміну запобіжного заходу з арешту на альтернативний, не пов'язаний із позбавленням волі.

Засідання суду перенесли на 23 березня.

Служба безпеки України 24 лютого повідомила Дудкіна про підозру у держзраді. За версією слідства, він причетний до підривної діяльності в інтересах російських спецслужб. Підозру оголошено також за статтею про порушення рівноправності громадян за ознаками раси, національності, релігії та іншими ознаками.

За інформацією СБУ, Дудкін за завданням кураторів створив мережу, у яку входили кілька вебресурсів (групи в соцмережах і YouTube-канали) та окремі блогери, яких фінансували з Росії. Дудкін особисто брав участь у прямих ефірах політичних ток-шоу на заборонених телеканалах.

25 лютого Печерський районний суд Києва обрав для Дудкіна запобіжний захід у вигляді тримання під вартою строком на два місяці.

"Експерт" виступав на телеканалах "112 Україна", NewsOne і ZIK, що потрапили під санкції та які пов'язують із нардепом від "Опозиційної платформи – За життя" Віктором Медведчуком. Зокрема, у коментарі "112 Україна" після закриття каналу він говорив про "неадекватні кроки" влади.

2 лютого президент України Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від "Опозиційної платформи – За життя" Тараса Козака та належних йому телеканалів.

Санкції передбачають позбавлення ліцензій "112 Україна", ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, усю легальну діяльність медіакомпаній припиняють строком на п'ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право мовити для українців".

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зазначав, що йдеться про канали з так званого пулу голови політради ОПЗЖ, кума президента РФ Віктора Медведчука. Їх "досить активно й часто відкрито використовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні", підкреслив Подоляк.

Блокування "112 Україна", ZIK і NewsOne не має нічого спільного з наступом на свободу слова, підкреслила прессекретарка Зеленського Юлія Мендель. За її даними, є підтвердження того, що ці канали фінансують із Росії.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації