ГОРДОН
 
 

Білорусь позбавила акредитації журналістів російського "Первого канала" після сюжету про спалах коронавірусу у країні

МЗС Білорусі анулювало акредитацію двох співробітників корпункту російського "Первого канала". Це сталося того самого дня, коли канал випустив сюжет про "різке погіршення вірусної ситуації" в Білорусі.

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Олексій Кручинін підтвердив, що його позбавили дозволу на роботу в Білорусі
Олексій Кручинін підтвердив, що його позбавили дозволу на роботу в Білорусі
Скріншот: Новости на Первом Канале / YouTube

6 травня міністерство закордонних справ Білорусі позбавило акредитації знімальну групу російського "Первого канала", повідомив агентству "Интерфакс-Запад" прессекретар МЗС Білорусі Анатолій Глаз.

Він зазначив, що таке рішення ухвалила комісія МЗС з акредитації іноземних журналістів, але не уточнив його причини.

Глаз зазначив, що йдеться про "двох співробітників корпункту".

У заяві на сайті каналу вказано, що він пов'язує рішення МЗС Білорусі з висвітленням ситуації з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 у країні.

"Наш канал вважає дії білоруської влади абсолютно безпідставними", – зазначили на "Первом канале".

Пресслужба каналу уточнила "Інтерфаксу", що одного кореспондента вислали з Білорусі.

6 травня на "Первом канале" вийшов сюжет про епідемію коронавірусу в Білорусі. Журналісти зазначили, що проведення масових заходів призвело до різкого погіршення вірусної ситуації у країні. Ведучий заявив, що офіційна статистика в місцевих жителів не викликає довіри. Також було показано кадри "зі свіжими могилами" на кладовищі білоруського міста Стовбці. "Дати смерті приблизно однакові. Це кінець квітня, коли в Білорусі вперше заговорили про небувалий спалах коронавірусу у Стовбцях", сказав у сюжеті журналіст Олексій Кручинін.

Кручинін підтвердив TUT.BY, що саме його позбавили акредитації.

Державний телеканал "Беларусь 1" зняв сюжет-відповідь на репортаж "Первого канала" і заявив, що російські колеги зробили "мінімум сім фейків". "Якщо три тижні тому головними провокаторами "медіанакату" були інтернет-смітника: анонімні Telegram-канали і блогери зі сміттєвою репутацією, то сьогодні в лідери за кількістю брехні вийшов загальнофедеральний "Первый канал", – заявили білоруські журналісти.

Білорусь є однією з небагатьох європейських країн, де не ввели суворих обмежень у зв'язку з пандемією коронавірусу. Президент країни Олександр Лукашенко говорив, що потреби в ньому немає, "треба думати про те, що буде з економікою". В Організації Об'єднаних Націй розкритикували рішення білоруської влади й закликали білорусів залишатися вдома.

Станом на ранок 6 травня в Білорусі було підтверджено 19 255 випадків зараження коронавірусом, померло 112 осіб (офіційної статистики за 7 травня ще не опублікували).

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації