ГОРДОН
 
 

Канал "Россия 24" випустив сюжет про зв'язок радіостанції "Эхо Москвы" із "західними некомерційними організаціями"

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Кадр із передачі "Россия 24", присвячений "Эху Москвы"
Кадр із передачі "Россия 24", присвячений "Эху Москвы"
Скріншот: Россия 24 / YouTube

Російський пропагандистський канал заявив, що "Эхо Москвы" намагається "сформувати прозахідну позицію напередодні президентських виборів" за співробітництва із закордонними організаціями.

Телеканал "Россия 24" підготував сюжет "Эхо Госдепа", присвячений "Эху Москвы", звинувативши радіостанцію у співпраці із західними некомерційними організаціями (НКО) перед президентськими виборами 2018 року.

Ролик опубліковано на YouTube-каналі "России 24".

Телеведучий Олексій Казаков починає сюжет із заяви про те, що закордонні НКО, які тісно співпрацюють із радіостанцією, "проводять пропаганду в Росії, організовують збір інформації, намагаються сформувати прозахідну позицію напередодні президентських виборів".

Як доказ російський пропагандист назвав зустріч ведучих регіонального "Эха Москвы" і кореспондентів центральної радіостанції в Оренбурзі з представниками французької організації "Репортери без кордонів" та німецького Фонду імені Роберта Боша наприкінці вересня 2017 року.

"Тема розмови – фінансування молодих вітчизняних блогерів і журналістів зі, скажімо так, опозиційно налаштованих", – заявив Казаков. У сюжеті йдеться, що представники "Эха Москвы" обговорювали кризу журналістики у РФ, у якій "усе погано". За даними каналу, на зустрічі були шеф-редактор місцевого відділення радіостанції Максим Курников, журналісти центральної редакції "Эха Москвы" Олександр Плющев і Тетяна Фельгенгауер. "Россия 24" стверджує, що вихід із ситуації учасники зустрічі бачать у зміцненні критично налаштованих ЗМІ коштом іноземців.

У сюжеті йдеться, що радіостанція продавала "інформаційну зброю" Associated Press, Wall Street Journal, Sky News та іншим ЗМІ. Крім того, наголошують, що в травні Курников був у Вашингтоні, їздив до Міссурі, Фергюсона, де спілкувався з американськими посадовцями "щодо використання у ЗМІ психологічних прийомів управління натовпом". Як претензію також вказують, що Курников працює на "Радіо Свобода".

"Россия 24" також наводить слова юриста, що радіостанція проводить "антидержавну політику", хоча входить до холдингу "Газпром-медиа", а діяльність "Эха" нібито збиткова.

ВІДЕО

"Эхо Москвы" – російська цілодобова інформаційно-розмовна радіостанція. Уперше вона вийшла в ефір у серпні 1990 року в Москві. Під час путчу 19–21 серпня 1991 року "Эхо Москвы" була однією з небагатьох радіостанцій, які в перші дні виступили проти ДКНС.

Згідно з даними, опублікованими на сайті "Газпром-медиа", радіостанцію "Эхо Москвы" слухає приблизно 7,9 млн росіян. Радіостанція мовить у 36 містах країни.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації