$41.49 €45.18
menu closed
menu open
weather +23 Київ
languages

Литва слідом за Латвією заборонила мовлення Russia Today

Литва слідом за Латвією заборонила мовлення Russia Today Заборона на мовлення RT у Литві набула чинності 9 липня
Фото: depositphotos.com

Литовська комісія з радіо і телебачення повідомила, що мовлення групи телеканалів RT у країні із 9 липня заборонили через російського пропагандиста Дмитра Кисельова.

У Литві заборонили трансляцію російського телеканала RT (раніше мав назву Russia Today).

Відповідне рішення ухвалили 8 липня Литовська комісія з радіо і телебачення, повідомляють на її сайті.

Голова комісії Мантас Мартішус пояснив, що таке рішення ухвалили через російського пропагандиста Дмитра Кисельова, який контролює RT. Мартішус нагадав, що Кисельова занесли до списку осіб, проти яких ЄС запровадив санкції, за його роль "у підтримці російською пропагандою здійсненої 2014 року анексії Криму та військової діяльності Росії на сході і південному сході України".

Агентство Baltic News Servic зазначило, що заборона набула чинності 9 липня.

Мартішус підкреслив, що рішення зупинити трансляцію ухвалили саме через санкції проти Кисельова, а не через порушення з боку телеканала.

Окрім безпосередньо телеканала RT, на території Литви транслювали ще чотири канали, які входять у групу RT: RT HD, RT Spanish, RT Documentary і RT Documentary HD. Усім їм заборонили мовлення.

30 червня трансляцію семи каналів групи RT RT RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV – заборонили в Латвії через схожі причини. Національний регулятор зазначив, що ці ЗМІ перебувають "під ефективним контролем" Кисельова, на якого накладено санкції.

Після запровадженої Латвією заборони в Естонії заявили, що схвалюють дії сусідньої країни. Глава МЗС Естонії Урмас Рейнсалу сказав у коментарі Delfi 6 липня, що Таллінн проаналізує ефективність такого заходу.

9 липня спікерка МЗС РФ Марія Захарова засудила кроки балтійських країн. На брифінгу, стенограму якого оприлюднила пресслужба відомства, вона звинуватила Латвію, Литву й Естонію "у цинічному порушенні міжнародних зобов'язань у сфері забезпечення свободи ЗМІ".

В Україні мовлення RT заборонили із 2014 року.