ГОРДОН
 
 

У Білорусі заборонили мовлення українських каналів UA та "Квартал TV"

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Українські канали в Білорусі заборонили через рекламу
Українські канали в Білорусі заборонили через рекламу
Фото: depositphotos.com

У Білорусі вирішили заборонити трансляцію програм українських каналів UA та "Квартал TV", пов'язаного із президентом України Володимиром Зеленським та його оточенням. Про це повідомили в білоруському міністерстві інформації.

Підставою для ухвалення такого рішення у відомстві назвали "порушення чинного законодавства в частині, що стосується спеціалізацій іноземних ЗМІ".

"В ефірі українських телепрограм виявили рекламу, не заявлену під час отримання дозволів на мовлення", – ідеться в повідомленні.

"Квартал TV" – український розважальний телеканал, що входить у медіаконгломерат "1+1 медіа", запущений 2016 року. За даними Opendatabot, до 2019 року Зеленський значився одним із бенефіціарів власників. НВ зазначає, що він мав частку 12,5%, однак після обрання президентом передав її своєму нинішньому помічнику Сергієві Шефіру, у якого зараз 25%.

Також частка 16,67% була в Олександра Ткаченка, але після обрання нардепом він вийшов зі складу бенефіціарних власників.

Серед власників каналу зараз значаться шеф-редактор і сценарист студії "Квартал 95" Борис Шефір (12,5%), бізнес-партнер Ігоря Коломойського Тимур Міндич (25,01%), режисер і автор студії "Квартал 95" Андрій Яковлєв (12,5%) і виконавчий директор "1+1 медіа" Ярослав Пахольчук (25%).

Під каналом UA, найімовірніше, мають на увазі телеканал UATV.

Контекст:

10 червня Нацрада України з питань телебачення і радіомовлення ухвалила рішення заборонити трансляцію в Україні телеканала "Беларусь 24". В ефірі каналу були програми з артистами, яких занесено до переліку осіб, що становлять загрозу для нацбезпеки України. Також регулятор повідомив, що в деяких сюжетах каналу лунали зневажливі висловлювання на адресу батальйону "Донбас", а також помилкова інформація.

Міністерство інформації Білорусі називало заборону на ретрансляцію каналу "Беларусь 24" на території України "черговим безпідставним недружнім жестом української влади".

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації