ГОРДОН
 
 

ВДТРК


19 лютого, 2021 16.20  
На онлайн-платформі ВДТРК "Смотрим" помилково виклали технічний запис ток-шоу "60 минут" на телеканалі "Россия 1" за 17 лютого, яке веде подружня пара Євген Попов і Ольга Скабєєва. Про це написала у Facebook російська журналістка Олена Риковцева. В опублікованій версії знято, як Скабєєва інструктувала гостей перед ефіром і вичитувала співведучому Попову під час рекламної паузи. Незабаром випуск перезалили в "правильній" версії, але Риковцева встигла вирізати й опублікувати "технічні" епізоди.
відео
Відео: Elena Rykovtseva / Facebook
5 лютого, 2021 12.11
Рахункова палата Росії у своїх контрольних заходах на 2021 рік запланувала перевірити ефективність витрат на Всеросійську державну телевізійну і радіомовну компанію, до складу якої входить телеканал "Россия 1". На цьому каналі показують пропагандистські шоу телеведучих Володимира Соловйова, Ольги Скабєєвої та її чоловіка Євгена Попова.
18 вересня, 2020 00.30
У російському законопроєкті "Про федеральний бюджет на 2021 рік і плановий період 2022-го та 2023 року" найбільше коштів передбачено виділити державним ЗМІ RT, ВДТРК, "Россия сегодня" і "Первый канал".
10 лютого, 2020 23.01  
Ведуча новин камчатської філії ВДТРК Олександра Новікова почала сміятися, коли читала, що після індексації розмір соціальних виплат зріс до "трохи більше" ніж 1,5 тис. руб. (приблизно 573 грн). Цю суму, згідно з текстом новини, пільговики можуть витратити "на медикаменти, путівку в санаторій та міжнародний проїзд до місця лікування й назад".
22 жовтня, 2019 14.02
Якби російська команда КВК заспівала про підпалену дачу пропагандиста Володимира Соловйова на озері Комо, цей фрагмент до телеефіру не дійшов би, зазначила російська журналістка Олена Риковцева.
29 квiтня, 2019 17.22
Переможець президентських виборів в Україні Володимир Зеленський звинуватив російських телепропагандистів у брехні й відмовився відповідати на їхні запитання.
20 березня, 2019 23.00
РНБО заніс до санкційного списку юридичних осіб, причетних до російської агресії, "МАКО Холдинг" Олександра Януковича, сина екс-президента України Віктора Януковича, En+ російського мільярдера Олега Дерипаски і ще понад 200 організацій.
24 лютого, 2019 03.35
Найбезглуздішою забороною для ефірів російської телепрограми "Вести" її екс-шеф-редактор Дмитро Скоробутов вважає новини про ювілей британської королеви Великобританії Єлизавети II у зв'язку з ускладненням відносин Москви й Лондона.
2 грудня, 2018 22.38
Телеведучий Володимир Познер заявив, що здав би британський паспорт, якби опинився на місці російського тележурналіста Сергія Брильова. Брильов відповів, що не збирається відмовлятися від своєї прихильності до цих країн.
28 листопада, 2018 18.24
Російський тележурналіст Сергій Брильов, який має британське громадянство, не мав права за законом перебувати в громадській раді МВС та громадській раді міноборони РФ, розповів голова Фонду боротьби з корупцією Олексій Навальний.
22 листопада, 2018 20.35  
Із 2001 року тележурналіста Сергія Брільова, ведучого щотижневого пропагандистського телешоу на каналі "Россия", зареєстровано як виборця в Лондоні, а віднедавна його дружина стала домовласником у британській столиці. Про це розповів глава Фонду боротьби з корупцією Олексій Навальний.
22 жовтня, 2018 00.33
Згідно з дослідженням Фонду медіа-досліджень, росіяни вважають найавторитетнішими журналістами Володимира Соловйова та Андрія Малахова, інтернет-журналіста Юрія Дудя згадало 0,7% опитаних.
21 жовтня, 2018 19.34
На російському федеральному телеканалі припустили існування куратора у студента Владислава Рослякова, який розстріляв людей у керченському коледжі. Після виходу сюжету із зображенням цієї людини на ВДТРК почали показувати обрізану версію, стверджують у соцмережах.
30 липня, 2018 23.20
Про багатотисячні мітинги в Москві проти пенсійної реформи, які пройшли на вихідних, федеральні телеканали повідомляли у формі 30-секундних сюжетів, зате в ефір виходили розширені репортажі про щасливих працевлаштованих пенсіонерів.
15 травня, 2018 16.19
Весілля принца Гаррі та актриси Меган Маркл у Росії будуть транслювати тільки деякі нішеві телеканали. На думку телекритика Ірини Петровської, це пов'язано з погіршенням відносин між Москвою і Лондоном.
11 сiчня, 2018 16.35
Кореспондент ВДТРК Олег Пакшин заявив, що перебуває в аеропорту Бориспіль, звідки його збираються депортувати в Стамбул.
4 сiчня, 2018 14.46
Влада Латвії вважає, що журналістка ВДТРК Ольга Курлаєва загрожує національній безпеці країни.
20 червня, 2017 00.28
За інформацією видання Znak, посаду заступника керівника Всеросійської держтелерадіокомпанії Дмитро Кисельов може покинути через особисті обставини.
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації