Режисера "Богемної рапсодії" обвинувачували у зґвалтуванні неповнолітніх хлопчиків на початку 90-х – наприкінці 2000-х – The Atlantic

Адвокати Сінгера наголошують, що режисера ніколи не визнавали винним за жодним із позовів
Фото: bryanjaysinger / Instagram

У розслідуванні The Atlantic стверджують, що режисер фільму "Богемна рапсодія" Браян Сінгер був відомий у "гей-тусівці" Голлівуду за влаштовувані ним вечірки з неповнолітніми хлопчиками. Режисера обвинуватили як у сексуальних домаганнях, так і у зґвалтуваннях.

Режисера фільму "Богемна рапсодія" Браяна Сінгера обвинувачували у зґвалтуванні неповнолітніх хлопчиків на початку 90-х – наприкінці 2000-х, сам режисер усе заперечує. Про це йдеться у журналістському розслідуванні The Atlantic, яке тривало приблизно рік. Друкована версія матеріалу вийде в березневому номері журналу.

Перші обвинувачення проти Сінгера про сексуальні домагання з'явилися 1997 року під час роботи над картиною "Здібний учень". Проти Сінгера подали позов за те, що він нібито змушував неповнолітніх акторів зніматися оголеними. Тоді справа не дійшла до суду через брак доказів. Один з учасників зйомок "Здібного учня" Віктор Валдовінос, якому на той момент було 13 років, розповів The Atlantic, що Сінгер домагався його просто в роздягальні на знімальному майданчику. За словами Валдовіноса, Сінгер якось схопив його за геніталії й почав мастурбувати.

Режисер нібито обіцяв допомогти акторській кар'єрі Валдовіноса, але в підсумку зі "Здібного учня" вирізали всі сцени за його участю.

Троє анонімних співрозмовників видання розповіли про сексуальні домагання Сінгера в період кінця 90-х – початку 2000-х. Наймолодшому ймовірному потерпілому було 15 років, найстаршому – 17 років. За їхніми словами, дії режисери призвели у них до проблем із психікою, зловживання психоактивними речовинами, депресії та посттравматичного стресового розладу.

У матеріалі The Atlantic зазначено, що наприкінці 90-х Сінгер був відомий у голлівудській "гей-тусівці" завдяки вечіркам біля басейну, які він улаштовував у своєму будинку в передмісті Лос-Анджелеса. На ці вечірки нібито приходили неповнолітні підлітки.

Один з анонімних співрозмовників видання розповів, що познайомився із Сінгером на одній із таких вечірок, де "хлопчикам-підліткам давали алкоголь і наркотики, схиляли до сексу з дорослими чоловіками, а в деяких випадках ґвалтували".

Видання зазначає, що режисера тричі обвинувачували у зґвалтуванні, проте заяви не доходили до судового розгляду. Перше гучне обвинувачення проти Сінгера висунув 2014 року ймовірний потерпілий Майкл Іган, який стверджував, що Сінгер зґвалтував його наприкінці 90-х. Режисер нібито домагався Ігана під час поїздок на Гаваї 1999 року, коли йому було 15 років.

Останній позов проти Сінгера в грудні 2017 року висунув Сесар Санчес-Гузман, який стверджує, що режисер зґвалтував його на яхті у 2003 році, коли йому було 17 років. The Atlantic припускає, що це могло стати причиною раптового звільнення Сінгера з посади режисера "Богемної рапсодії". Компанія 20th Century Fox могла тоді заздалегідь знати про підготовку позову й у такий спосіб намагалася мінімізувати репутаційний збиток для картини. Як офіційну версію, згідно з гіпотезою журналістів The Atlantic, назвали конфлікт Сінгера з виконавцем головної ролі в "Богемній рапсодії" Рамі Малеком.

За словами адвокатів Сінгера, режисер повністю відкидає всі обвинувачення. Захисники наголошують, що Сінгера ніколи не визнавали винним за жодним із позовів.

Сам Сінгер у жовтні 2017 року заявив, що знає про розслідування The Atlantic. Він зазначив, що через бездоказові заяви та дії репортерів часто руйнуються кар'єри, і журналістські розслідування в цьому контексті є "безрозсудною зневагою до правди, а також безвідповідальними вигадками і припущеннями".

Видання зазначає, що поки всі судові позови не завдали серйозного збитку кар'єрі Сінгера. У компанії 20th Century Fox відмовилися відповісти на запитання, чому працюють із Сінгером, незважаючи на висунуті проти нього обвинувачення в домаганнях і зґвалтуваннях.

"Богемна рапсодія" Сінгера здобула премію "Золотий глобус" 2019 року як найкращий фільм 2018-го.