$41.33 €44.99
menu closed
menu open
weather +21 Київ
languages

Компанія – організатор пресконференції Зеленського виграла тендери телеканала "Рада" на 180 млн грн

Компанія – організатор пресконференції Зеленського виграла тендери телеканала "Рада" на 180 млн грн Весь річний бюджет на 2022 рік для телеканала "Рада" встановлено на рівні 378 млн грн
Фото: Телеканал "Рада" / Facebook
Компанія "Кінокіт", яка займалася організацією пресмарафону президента Володимира Зеленського і Кримської платформи, наприкінці 2021 року виграла п'ять контрактів від парламентського каналу "Рада" на суму 180 млн грн. Про це свідчать дані платформи Prozorro.

Компанії дали замовлення на підготовку "Ранкового шоу телеканала "Рада" за 60 млн грн, програми "День наживо" за 48 млн грн, програми "Новини" за 30 млн грн і "Вечірнє шоу каналу "Рада" за 36 млн грн. Ще 6 млн грн буде сплачено за створення авторських програм.

Три контракти розраховано на пів року, два – на весь 2022 рік.

ТОВ "Кінокіт" 2019 року перемогло в тендері на проведення пресконференції президента у столичному KyivFoodMarket.

Улітку 2021 року їй дали держзамовлення на заходи в межах Кримської платформи президента Зеленського.

Контекст

Весь річний бюджет на 2022 рік для телеканала "Рада" встановлено на рівні 378 млн грн, порівняно з минулим роком, він зріс усемеро. Керівник парламентського каналу Вадим Перенчук відмовився відповісти на запитання журналістів, якою є потреба в суттєвому зростанні витрат на утримання мовника парламенту і хто автор ідеї трансформації каналу "Рада", який із 15 грудня 2021 року виходить в оновленому форматі. Перенчук зазначив лише, що на облаштування знімальних майданчиків було витрачено 2,8 млн грн.

На утримання каналу "Рада" з держбюджету витратили: 2014 року – 11,5 млн грн, 2015 року – 12,9 млн грн, 2016 року – 16,7 млн грн, 2017 року – 45,1 млн грн, 2018 року – 47,7 млн грн, 2019 року – 44,3 млн грн, 2020 року – 49 млн грн, 2021 року – 56,7 млн грн.

Парламентський телеканал "Рада" створили як Дирекцію телерадіопрограм Верховної Ради України у листопаді 1998 року розпорядженням голови ВРУ. Перша передача парламентського телебачення вийшла в ефір на Першому національному каналі 23 березня 1999 року, повідомляють на сайті телеканала.

Команда президента України Володимира Зеленського зацікавлена у створенні медіахолдингу, до якого увійшли б державні телеканали "Дом" та "Рада", а також приватний "24 канал", писав "Телеграф". Метою появи такого медіаресурсу є посилення інформаційного супроводу діяльності монобільшості у Верховній Раді – фракції "Слуга народу", повідомляло видання.

3 грудня перший віцеспікер парламенту Олександр Корнієнко спростував чутки про створення медіахолдингу президента України Володимира Зеленського, заявивши, що влада "науковою фантастикою не займається".

15 грудня спікер Верховної Ради Руслан Стефанчук повідомив про оновлення телеканала "Рада". "Відсьогодні він починає мовлення у форматі HD. Незабаром глядачі побачать не тільки якісну картинку, а й нові студії, оновлений майданчик для брифінгів і пресконференцій", – ідеться в повідомленні.

ЗМІ стало відомо, що на реформованій "Раді" працюватимуть колишні ведучі телеканалів "112 Україна", ZIK, Live, а також блогер Сергій Іванов і політтехнолог Володимир Петров. Петрова 17 грудня після скандалу з його висловлюваннями на адресу ексканцлерки Німеччини Ангели Меркель усунули від ефірів, але вже за кілька днів він повернувся на канал як експерт.