ГОРДОН
 
 

ЗМІ пишуть, що телеміст України з РФ придумав Льовочкін. Він заперечує

За задумом голови виконкому партії "Опозиційна платформа – За життя", позафракційного народного депутата Сергія Льовочкіна, телеміст між українським телеканалом NewsOne і російським каналом "Россия 1" мав мобілізувати електорат його політсили, повідомляє "Українська правда". Пресслужба Льовочкіна заявила, що депутат ніяк не впливає на редакційну політику телеканала NewsOne.

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Льовочкін придумав телеміст, щоб викликати перетікання електорату інших партій, повідомляє джерело "Української правди"
Льовочкін придумав телеміст, щоб викликати перетікання електорату інших партій, повідомляє джерело "Української правди" 
Фото: lovochkin.org

Ідея провести телеміст між українським телеканалом NewsOne і російським каналом "Россия 1" належить голові виконкому партії "Опозиційна платформа – За життя", позафракційному народному депутату Сергієві Льовочкіну. Про це 10 липня повідомила "Українська правда" з посиланням на джерело в партії.

"За задумом колишнього глави Адміністрації Президента Віктора Януковича, ідея з мостом і його подальшою забороною мала мобілізувати електорат "Опозиційної платформи", – сказав співрозмовник.

Він пояснив, що політсила планувала викликати перетікання електорату інших партій, зокрема президентської "Слуги народу". Відсутність адекватної реакції на телеміст президента України Володимира Зеленського відвернула б від "Слуги народу" частину патріотично налаштованого населення, а жорстка реакція привела б до перетікання електорату південно-східних областей до партії "Опозиційна платформа – За життя".

За допомогою такої маніпуляції політсила Льовочкіна розраховує на більшу підтримку партії на виборах у Верховну Раду, які відбудуться 21 липня. У партії сподіваються, що наступні опитування покажуть більш ніж 15% підтримки, повідомляє ЗМІ.

Пресслужба Льовочкіна заявила, що депутат ніяк не впливає на редакційну політику телеканала NewsOne.

"Льовочкін вважає реакцію влади та радикальних угруповань, під впливом яких вона знаходиться, на ідею телемосту неадекватною, необґунтованим та непропорційним втручанням у сферу свободи слова, здійсненим заради піару провладних політиків. Загрозу для свободи слова в Україні та демократії загалом становлять не телемости, а кримінальні справи та погрози журналістам, зокрема журналістам телеканала NewsOne. Льовочкін сподівається, що незважаючи на тиск на ЗМІ та опозицію, діалог про мир обов'язково відбудеться", – додали у пресслужбі. 

Згідно з результатами опитування Київського міжнародного інституту соціології, яке проводили із 25 червня до 7 липня, за партію "Слуга народу" готові проголосувати 48,5% серед тих, хто має намір голосувати і визначився з уподобаннями, за партію "Опозиційна платформа – За життя" – 14,1%. Щоб пройти в Раду, потрібно набрати не менше ніж 5% голосів.

7 липня російський пропагандист Дмитро Кисельов заявив, що 12 липня телеканал "Россия 1" проведе телеміст із телеканалом NewsOne. Власником телеканала NewsOne наприкінці 2018 року став нардеп від Опозиційного блоку Тарас Козак. За даними програми "Наші гроші", він входить до найближчого оточення голови політради партії "Опозиційна платформа – За життя" Віктора Медведчука, який є кумом президента Росії Володимира Путіна.

Через підготовку телемосту Генеральна прокуратура України відкрила кримінальне провадження про спробу вчинення державної зради. Генеральний прокурор Юрій Луценко заявив, що у СБУ і ГПУ є досить доказів, щоб Рада нацбезпеки і оборони наклала санкції на NewsOne.

РНБО доручила правоохоронцям забезпечити захист інформаційного простору України.

Зеленський заявив, що анонс телемосту між українським каналом NewsOne і російським "Россия 1" є "небезпечним піар-ходом". Він закликав українців не піддаватися на провокації та зберігати спокій.

8 липня NewsOne повідомив про скасування телемосту через "прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів та їхніх близьких".

9 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України призначила перевірку NewsOne. Якщо факти розпалювання каналом міжнаціональної ворожнечі доведуть, Нацрада зможе звернутися до суду з позовом про анулювання ліцензії телеканала.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації