ГОРДОН
 
 

Нацрада оштрафувала телеканал "Наш" через висловлювання Мураєва і просить анулювати ліцензію Maxxi TV

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
У Нацраді заявили, що телеканали "Наш" та Maxxi TV є систематичними порушниками
У Нацраді заявили, що телеканали "Наш" та Maxxi TV є систематичними порушниками
Фото: depositphotos.com

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні, яке відбулося 10 лютого, розглянула результати позапланових перевірок телеканалів "Наш" та Maxxi TV. Про це повідомила пресслужба регулятора.

Нацрада оштрафувала телеканал "Наш" на 124,7 тис. грн.

"Щодо Maxxi TV, регулятор визнав, що ліцензіат не виконав попереднього рішення Національної ради від 19 серпня 2021 року і не усунув порушення цих же норм закону про телебачення та радіомовлення після застосування санкцій "стягнення штрафу". Штраф у розмірі 119 544,75 грн мовник також не сплатив. Національна рада звернеться до суду з позовом про анулювання його ліцензії", – зазначили у релізі.

У Нацраді заявили, що телеканали "Наш" та Maxxi TV є систематичними порушниками, до них багаторазово застосовували санкції за порушення законодавства.

Перевірку регулятор проводив у зв'язку зі скаргою громадської організації "Детектор медіа" на висловлювання в ефірі цих каналів лідера партії "Наші" Євгенія Мураєва. Темою передачі "Важливе", яка вийшла в ефір 1-го та 2 вересня 2021 року, став візит президента України до США.

"Гість передачі Євгеній Мураєв висловлював свої переконання про негативні наслідки приєднання України до Європейського союзу та НАТО. Він, ігноруючи національні й міжнародні правові вимоги, вдався до расистських висловлювань та очорнення релігійних переконань", – зазначили у Нацраді.

Мураєв в ефірі використав висловлювання "чорний Париж", "мусульманська Мекка… з хіджабами… де страшно перебувати", описуючи жителів столиці Франції. У Нацраді заявили, що висловлювання політика підкреслюють негативне ставлення до мусульман і громадян країни з африканським корінням. Регулятор побачив у висловлюваннях Мураєва прояви дискримінації та розпалювання ворожнечі.

Контекст:

Телеканал "Наш", створений на базі жіночого телеканала Maxxi TV, Мураєв запустив у прямий ефір 7 листопада 2018 року. Назва телеканала співзвучна із назвою партії "Наші", яку Мураєв очолив у вересні 2018 року. Канал неодноразово потрапляв у скандали через проросійський порядок денний. Улітку 2021-го політик заявив, що передає управління телеканалом "Наш" колективу.

Повноцінне мовлення телеканала "Наш" почалося у листопаді 2018 року. Офіційним власником телеканалу був батько Євгенія Мураєва Володимир Мураєв, який помер наприкінці 2020 року. За даними Kharkiv Today, зараз кінцевий бенефіціар каналу – мати політика Ольга Мураєва. Вона також є бенефіціаркою "Наша Прага" (логотип Maxxi TV), про це свідчать дані Opendatabot.

Канал неодноразово потрапляв у скандали через проросійський порядок денний. Улітку 2021 року політик заявив, що передає управління телеканалом "Наш" колективу.

Служба безпеки України готує документи для накладення санкцій на телеканал "Наш". Про це 27 січня 2022 року повідомила "Українська правда" із посиланням на джерела у правоохоронних органах. За даними джерел видання, СБУ зафіксувала випадки антиукраїнської пропаганди на телеканалі та готує відповідне подання до Ради національної безпеки і оборони.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації