ГОРДОН
 
 

Нацрада з телерадіомовлення ухвалила рішення звернутися до суду про анулювання ліцензії телеканалу "Максі-ТВ" ("Наш")

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
У грудні минулого року телеканалу "Наш" зробили попередження за порушення програмної концепції
У грудні минулого року телеканалу "Наш" зробили попередження за порушення програмної концепції
Фото: Телеканал НАШ / Facebook

Менеджмент супутникового телеканала "Максі-ТВ" ("Наш") самовільно змінив формат мовлення з культурологічно-розважального на інформаційно-аналітичний, повідомив член Нацради Сергій Костинський.

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення одноголосно ухвалила рішення про звернення до суду щодо анулювання ліцензії телеканалу "Максі-ТВ" ("Наш"). Про це 28 березня повідомив член Нацради Сергій Костинський у Facebook.

"Минулого року менеджмент супутникового телеканала "Максі-ТВ" (ТОВ "Наша Прага") самовільно змінив формат мовлення з культурологічно-розважального з фільмопоказом (телеканал позиціонувався як жіночий) на фактично інформаційно-аналітичний. Згідно із законом, подібні зміни можливі лише після ухвалення відповідного рішення Національною радою", – написав він.

Костинський зазначив, що в грудні минулого року регулятор зробив попередження "Максі-ТВ" за порушення програмної концепції та зобов'язав телеканал узгодити діяльність з вимогами законодавства.

"Мовник не виконав розпорядження Національної ради. Це стало причиною для нової перевірки, яка підтвердила наявність порушення. І вже сьогодні одноголосно прийняли рішення звернутися до суду про анулювання ліцензії, як це передбачено законом. Окремо наголошую, що питання мало розглядатися два тижні тому, але представники телеканала проігнорували запрошення Національної ради. Сьогодні вони теж були відсутні, але це вже не завадило ухвалити рішення", – додав він.



Телеканал "Наш" вийшов у прямий ефір 7 листопада 2018 року. Його запустив позафракційний нардеп Євгеній Мураєв. Назва телеканала співзвучна з назвою партії – "Наші", яку Мураєв очолив у вересні 2018 року.

"Наш" транслюють у мережі мовлення "Максі-ТВ". За даними "Детектор медіа", телеканал зареєстрували на батька Мураєва Володимира.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації