ГОРДОН
 
 

Росія опосередковано фінансувала канали Козака – Ткаченко

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Ткаченко: Там довга і заплутана історія
Ткаченко: Там довга і заплутана історія
Фото: Олександр Ткаченко / Facebook

Міністр культури України Олександр Ткаченко заявив, що телеканали "112 Україна", NewsOne і ZIK фінансували з боку Росії як мінімум на етапі їх придбання.

Блокування телеканалів "112 Україна", NewsOne і ZIK, що належать нардепу від "Опозиційної платформи – За життя" Тарасові Козаку, сталося на підставі дій правоохоронних органів. Про це 15 лютого LB.ua заявив міністр культури України Олександр Ткаченко.

"Під час роботи тимчасової слідчої комісії щодо "медведчуківських" каналів нам дали можливість ознайомитися з документами. Цікавив саме факт їх придбання, оскільки там довга і заплутана історія. У мене є підстави говорити про опосередковане фінансування з боку Росії як мінімум на етапі придбання цих каналів", – заявив Ткаченко.

Міністр зазначив, що йдеться про підозру у фінансуванні тероризму. Водночас поки правоохоронці відмовляються надати докази, посилаючись на продовження слідства.

2 лютого президент України Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти Козака і належних йому телеканалів.

Санкції передбачають позбавлення ліцензії "112 Україна", ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, усю легальну діяльність медіакомпаній припинено строком на п'ять років. Провайдери одразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право вести мовлення для українців".

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зауважував, що йдеться про канали з так званого пулу глави політради ОПЗЖ, кума президента РФ Віктора Медведчука. Їх "вельми активно і часто відкрито використовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні", підкреслив Подоляк.

Блокування "112 Україна", ZIK і NewsOne не має нічого спільного з наступом на свободу слова, підкреслила прессекретарка Зеленського Юлія Мендель. За її даними, є підтвердження того, що ці канали фінансують із Росії.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації