ГОРДОН
 
 

Верховний Суд залишив без руху позов телеканала ZIK: кошти на оплату судового збору не надійшли на казначейський рахунок

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
ВСУ сумнівається в доцільності залучення РНБО, СБУ та Верховної Ради до участі у справі як третіх осіб
ВСУ сумнівається в доцільності залучення РНБО, СБУ та Верховної Ради до участі у справі як третіх осіб
Фото: depositphotos.com

Верховний Суд дав телерадіокомпанії "Нові комунікації" (телеканал ZIK) 10 днів на надання доказів оплати судового збору. Телеканал намагається оскаржити указ президента Володимира Зеленського про введення санкцій проти телеканалів ZIK, "112 Україна" і NewsOne.

Верховний Суд України залишив без руху позов телеканала ZIK (ТОВ "Телерадіокомпанія "Нові комунікації") про скасування указу президента Володимира Зеленського від 2 лютого щодо введення санкцій проти нардепа від "Опозиційної платформи – За життя" Тараса Козака і телеканалів ZIK, "112 Україна" і NewsOne, які йому належать. Про це у Facebook пише пресслужба ВСУ.

"Ухвалою від 15 лютого 2021 року у справі №9901/33/21 позовну заяву ТОВ "Телерадіокомпанія "Нові комунікації" залишено без руху", – ідеться в повідомленні.

За інформацією суду, кошти, які позивач переказав на оплату судового збору, не надійшли на відповідний казначейський рахунок. У телеканала є 10 днів, щоб надати докази, які підтверджують зарахування коштів.

ВС також зазначає, що позивач не надав суду доказів, "які підтверджують необхідність і доцільність залучення РНБО, Служби безпеки України, Верховної Ради до участі у справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача".



2 лютого президент України Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від ОПЗЖ Козака і телеканалів, які йому належать. Козак придбав ZIK улітку 2019-го.

Санкції передбачають позбавлення ліцензії "112 Україна", ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, всю легальну діяльність медіакомпаній припинено строком на п'ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право вести мовлення для українців".

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зазначав, що йдеться про канали із так званого пулу кума президента РФ Медведчука. Їх "досить активно і часто відкрито використовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні", підкреслив Подоляк.

Блокування "112 Україна", ZIK і NewsOne не має нічого спільного з наступом на свободу слова, підкреслила прессекретарка Зеленського Юлія Мендель. За її даними, є підтвердження того, що ці канали фінансують із Росії.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації