ГОРДОН
 
 

Сич: "Радіо-Ера" поки працюватиме у колишньому режимі. Хіба що зникнуть політики, які не мають новинної цінності

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Віталій Сич: Не чекайте жодних особливих змін на "Радіо-Ера" до нового року
Віталій Сич: Не чекайте жодних особливих змін на "Радіо-Ера" до нового року
Фото: Vitalii Sych / Facebook

Після зміни власника "Радіо-Ера FM" працюватиме у колишньому режимі до нового року, повідомив журналіст Віталій Сич.

Інвестиційна компанія Dragon Capital, яка купила ТРК "Радіо-Ера", планує переформатувати мережу мовлення радіостанції з нового року і повністю замінить оснащення студії та передавачі. Про це написав головний редактор видання  "Новое время" Віталій Сич у Facebook.

"Не чекайте жодних особливих змін до нового року. Радіостанція поки працюватиме приблизно у старому режимі. Хіба що з новин зникнуть політики, які не мають новинної цінності. Я, головний редактор радіо Валерій Калниш і наш радійний консультант зі Словаччини... провели дуже інтенсивний і продуктивний тиждень, обговорюючи концепцію, програмну мережу майбутнього радіо", – розповів він.

Журналіст зазначив, що на радіостанції – "трохи інша планета".

"Найскладніше – це технічні питання. Дещо я вже навіть почав розуміти. Наприклад те, що всі нормальні розмовні радіостанції працюють на американському обладнанні фірми Axia. Імовірно, ми будемо першими, хто замовить радійний софт для розмовного радіо не з Росії, а з Західної Європи. Як просто пояснив географію вибору наш технічний директор: у нас із ними війна", – заявив Сич.

Він додав, що радіо "Вести" використовувало програмне забезпечення петербурзького виробництва.

"Ми будемо адаптувати софт із іншої мови. Але нічого, зробимо. Обладнання та оснащення студії змінюватимемо повністю, як і всі передавачі у 40 містах. Маємо повну підтримку інвесторів. Після Нового року, десь узимку, радіо зазвучить по-новому", – підсумував Сич.



25 вересня інвестиційна компанія Dragon Capital повідомила про купівлю ТРК "Радіо-Ера".

Кінцевим бенефіціарним власником ТРК "Радіо-Ера" станом на 31 грудня 2016 року вказано Антона Симоненка.

За даними таблоїда "Медіаняня", телеканал і радіостанція перебували у сфері впливу позафракційного народного депутата, екс-регіонала Андрія Деркача.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації