ГОРДОН
 
 

Телеканал "Наш" оштрафували за ефір із представником бойовиків "ЛНР" і ролик до Дня Незалежності України

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
"Наш" неодноразово потрапляв у скандали через проросійський порядок денний
"Наш" неодноразово потрапляв у скандали через проросійський порядок денний
Фото: НАШ / Facebook

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення винесла телеканалу "Наш" два попередження і призначила штрафи на суму понад 200 тис. грн. Про це повідомила пресслужба регулятора 28 квітня.

Перший штраф стосується трансляції 4 грудня минулого року. Тоді у прямий ефір через інтернет-зв'язок вийшов представник терористичної організації "ЛНР" Родіон Мірошник. За це телеканал оштрафували на суму понад 114 тис. грн (25% суми ліцензійного збору).

Другий штраф на таку саму суму телеканал отримав за ролик в ефірі, який "містить заклики до розв'язування агресивної війни або розпалювання національної, расової або релігійної ворожнечі". Ідеться про демонстрацію ролика "Наша (не) залежність? Наш покаже", підготовленого до річниці Незалежності України. Він вийшов в ефір 24 серпня минулого року.

"У День Незалежності України в ефірі телеканала зафіксовано неодноразову демонстрацію зазначеного відеоролика (хронометраж – 53 секунди, загалом 14 разів), виробленого в художньому, образотворчому жанрі", – уточнив регулятор.

Як стверджують у Нацраді, до відеоролика підібрали документальні кадри, у яких переважають сцени насильства, демонстрація зброї, що стріляє, зіткнення протестувальників із поліцією і демонстрації з різними гаслами.

"У такий спосіб у телеглядачів може створюватися враження, що це є вичерпний перелік подій майже 30-річної історії країни. Зазначений відеоматеріал створює негативний образ "невдалого" вибору під час Всеукраїнського референдуму 1991 року, а всі творчі засоби, використані у відеоролику, спрямовані на розпалювання ворожнечі між прихильниками і противниками незалежності України, на ескалацію ненависті між ними", – повідомили в Нацраді.

Контекст:

Телеканал "Наш" вийшов у прямий ефір 7 листопада 2018 року. Його запустив народний депутат VIII скликання Євгеній Мураєв. Назва телеканала співзвучна з назвою партії "Наші", яку Мураєв очолив у вересні 2018 року.

Канал неодноразово потрапляв у скандали через проросійський порядок денний. Він отримував попередження за трансляцію пресконференції російського президента Володимира Путіна. У січні цього року "Наш" оштрафували на суму 105,6 тис. грн за інтерв'ю з експрем'єр-міністром України Миколою Азаровим.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації