ГОРДОН
 
 

У Києві пікетували телеканали "Наш" та "Інтер"

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
У поліції розповіли, що учасники протесту не блокували роботи телеканалів
У поліції розповіли, що учасники протесту не блокували роботи телеканалів
Фото: kyiv.npu.gov.ua

За даними поліції Києва, акції протесту біля телеканалів "Інтер" і "Наш" відбулися без порушень громадського порядку.

6 лютого у Києві відбулися акції протесту біля телеканалів "Наш" та "Інтер". Про це інформує поліція столиці.

"Біля телеканалів на вулиці Жилянській та на вулиці Дмитрівській зібралася група громадян для проведення акцій. Поліцейські забезпечують там публічну безпеку та правопорядок для недопущення будь-яких правопорушень. Наразі ситуація біля приміщень спокійна, блокування роботи телеканалів не відбувається", – ідеться в повідомленні.

Пізніше в поліції підкреслили, що акції були запланованими, вони відбулися "без порушень громадського порядку".

"Інтерфакс-Україна" зазначає, що "Інтер" збиралися пікетувати представники партії "Братство", а "Наш" – представники "Правого сектору". Вони виступають проти роботи телеканалів.

Лідер "Братства" Дмитро Корчинський пояснював у Facebook, що "фронт боротьби з кремлівською пропагандою розширюється". Він, зокрема, назвав "злочинною" діяльність телеканала "Інтер".

4 лютого під час акції протесту біля телеканала "Наш" відбулися сутички націоналістів із поліцією.

2 лютого президент України Володимир Зеленський увів у дію рішення Ради нацбезпеки і оборони про санкції щодо народного депутата від "Опозиційної платформи – За життя" Тараса Козака та телеканалів "112 Україна", ZIK, NewsOne, які йому належать. 5 лютого глава держави повідомив, що рішення про санкції ґрунтується на даних СБУ, які поки не можна оприлюднювати. Президент запевнив, що ухвалене рішення – законне й обґрунтоване.

Козак придбав NewsOne і "112 Україна" наприкінці 2018 року, ZIK – улітку 2019-го. Зеленський у 2019 році заявляв, що Козак і Медведчук – це "одна історія" в контексті володіння українськими телеканалами.

За даними видання ZN.UA, санкції проти Козака і пов'язаних із ним юридичних осіб запровадили після розслідування спецслужб, під час якого встановили схеми з постачання вугілля з окупованих територій України.

Санкції передбачають позбавлення ліцензій "112 Україна", ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, всю легальну діяльність медіакомпаній зупинено строком на п'ять років. Провайдери відразу почали блокувати телеканали, а 3 лютого Міністерство культури та інформаційної політики України надіслало офіційний запит у YouTube про закриття їхніх акаунтів.

Блокування "112 Україна", ZIK і NewsOne не має нічого спільного з наступом на свободу слова, підкреслила прессекретарка Зеленського Юлія Мендель. За її даними, є підтвердження того, що ці канали фінансують із Росії.

Телеканали зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право мовити для українців". У парламентській фракції ОПЗЖ заявили, що ініціюватимуть імпічмент. 4 лютого партія "Опозиційна платформа – За життя" провела з'їзд, на якому ухвалила резолюцію про початок процедури імпічменту президента Зеленського. Члени партії вважають, що він "грубо порушив" Конституцію України, підписуючи указ.

Українські санкції проти трьох ЗМІ підтримали у США і країнах Євросоюзу.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації