ГОРДОН
 
 

"Еспресо", "Прямий" та "5 канал" вимкнули з цифрового ефіру

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Телеканали вважають незаконним їх відключення із цифрового ефіру
Телеканали вважають незаконним їх відключення із цифрового ефіру
Фото: depositphotos.com (архів)

Телеканали "Еспресо", "Прямий" та "5 канал" відключили із цифрового ефіру Т2. Зараз на їхньому місці, як передає кореспондент "ГОРДОН", триває трансляція національного телемарафону "Єдині новини #UАразом".

Концерн радіомовлення, радіозв'язку та телебачення відключив мовлення каналів уранці 4 квітня, указано в заявах "Еспресо", "Прямого" та "5 каналу" (редакції цих двох медіа оприлюднили спільний відкритий лист щодо дій концерну).

Співробітники концерну відключили мовлення "Еспресо" "без будь-яких законних підстав, на власний розсуд", вважають автори відкритого листа телеканала президенту України Володимирові Зеленському, Раді національної безпеки і оборони, Службі безпеки України та Нацраді з телебачення та радіомовлення.

"На спроби отримати пояснення від Концерну РРТ ми не отримали жодних відповідей. Але на цей момент можна констатувати: ні Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення, яка встановлює правила діяльності телеканалів, ні Міністерство оборони України, яке відповідно до закону регулює режим воєнного стану, ні РНБО або будь-які інші уповноважені державні органи не приймали жодних рішень щодо відключення телеканала "Еспресо", – указано в заяві та наголошено, що цей канал "завжди займав і продовжує займати проукраїнську позицію".

Журналісти та менеджмент "Прямого" і "5 каналу" заявили про "незаконну нічну диверсію з відключення мовлення, відповідальність щодо якої несе директор Концерну РРТ Кирило Данілов".

Вони кажуть, що, виконуючи указ Зеленського, "левову частку ефірного часу передали загальнонаціональному марафону" і "неухильно дотримуються принципу єдиної державної інформаційної політики".

Рішення щодо відключення з ефіру канали назвали незаконним.

Контекст:

Марафон "UАразом" транслюють на загальнонаціональних приватних, державних та суспільних телеканалах. Його створюють медіагрупи "1+1", "Інтер", StarLightMedia, "Україна", парламентський телеканал "Рада" та Суспільне. Низка телеканалів із загальнонаціональним покриттям не брали участь у проєкті.

19 березня Зеленський своїми указами №152/2022 та №151/2022 ввів у дію рішення РНБО щодо "реалізації єдиної інформаційної політики в умовах воєнного стану" та про "нейтралізацію загроз інформаційній безпеці держави".

"В умовах воєнного стану реалізація єдиної інформаційної політики є пріоритетним питанням національної безпеки, забезпечення якої реалізується шляхом об'єднання всіх загальнонаціональних телеканалів, програмне наповнення яких складається переважно з інформаційних та/або інформаційно-аналітичних передач на єдиній інформаційній платформі стратегічної комунікації – цілодобовому інформаційному марафоні "Єдині новини #UАразом", – ішлося в указі про єдину інформаційну політику. Нацраді рекомендували вжити заходів для виконання цього положення.

Після підписання указу "5 канал", "Еспресо" та "Прямий", які до цього не брали участь у проєкті "UАразом", змінили ефір і приєдналися до проєкту, зазначає "Детектор медіа". Видання звернулося з проханням прокоментувати відключення каналів до членів Нацради, Держспецзв'язку, якому підпорядковується Концерн РРТ, та до оператора Т2 – компанії "Зеонбуд". У Держспецзв'язку та "Зеонбуді" поки що не відповіли. У Нацраді повідомили, що всі рішення регулятора є на сайті. Серед них немає рішень щодо відключення цих трьох телеканалів.

Аліна ГРЕЧАНА
журналістка
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації