ГОРДОН
 
 

"Путін перетворився на жалюгідного диктатора і параноїка". На прокремлівському сайті Lenta.ru опублікували приблизно 20 новин із критикою російської влади

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
На Lenta.ru вранці 9 травня з'явилося два десятки матеріалів із критикою Путіна
На Lenta.ru вранці 9 травня з'явилося два десятки матеріалів із критикою Путіна
Фото: EPA

Уранці 9 травня на сайті прокремлівського сайта Lenta.ru з'явилося приблизно 20 новин із критикою російської влади та особисто президента РФ Володимира Путіна через війну проти України. Як пише "Медуза", новини опублікували двоє співробітників видання – Єгор Поляков та Олександра Мірошникова.

Незабаром після публікації новини видалили, проте вони збереглися у вебархіві. Серед інших, опублікували новини з такими заголовками: "Володимир Путін перетворився на жалюгідного диктатора і параноїка"; "Росія кидає трупи своїх солдатів в Україні"; "Зеленський виявився крутішим за Путіна"; "Путін розв'язав одну з найкровопролитніших війн ХХІ століття"; "Росія повністю знищила Маріуполь" та інші.

“Російські ЗМІ не можуть назвати війну, що забрала десятки тисяч життів росіян та українців, війною. Зруйновані міста, вбиті мирні громадяни та діти, обстріли житлових будинків, геноцид українського народу – все це в інтерпретації російських медіа під тиском Кремля стало "спеціальною операцією" та "визволенням", – ідеться в одній із публікацій.

В іншому матеріалі зазначали, що відповідальні "за цей перформанс" керівник відділів "Економіка" і "Середовище проживання" Lenta.ru Єгор Поляков і редакторка цих відділів Олександра Мірошникова.

Поляков у коментарі "Медузі" підтвердив цю інформацію. "Це ніякий не "злам хакерів", це моє і Саші усвідомлене рішення, яке ухвалили відносно давно, але реалізувати його швидко не виходило. Поки не говоритиму, з яких причин", – сказав Поляков.

Він додав, що вони з Мірошниковою вже покинули територію Росії.


__2022-05-09__16.00.13_02

Скріншот: lenta.ru


Контекст:

Після початку повномасштабного вторгнення в Україну російська влада фактично ввела у країні військову цензуру, писало "Радио Свобода". 4 березня Державна дума Росії ухвалила в третьому читанні поправки до Кримінального кодексу РФ, які посилюють відповідальність за поширення "фейків" про дії збройних сил РФ. Закон передбачає покарання до 15 років в'язниці.

Окрім того, заблокували сайти безлічі видань, серед яких "Медуза", "Медиазона", BBC, Deutsche Welle, "Радио Свобода" та його проєкти. Ліквідували радіостанцію "Эхо Москвы", зупинили роботу "Дождь", Colta та інші медіа. Росія блокує також й українські медіа, серед яких і "ГОРДОН".

Російським ЗМІ серед іншого заборонили називати війну проти України війною, вторгненням або нападом, а також поширювати інформацію, яка відрізняється від даних міноборони та Генштабу ЗС РФ.

У рейтингу організації "Репортери без кордонів" Росія посіла 155-ту позицію серед 180 країн. За оцінкою "Репортерів", офіційний інформаційний дискурс РФ засновано "на розповідях про історичні образи Росії та теоріях змови".

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації