ГОРДОН
 
 

Ексголова французької розвідки працюватиме на пропагандистському каналі RT

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Ален Жюйє відомий своєю прокремлівською позицією і називав отруєння Скрипалів "англосаксонською маніпуляцією"
Ален Жюйє відомий своєю прокремлівською позицією і називав отруєння Скрипалів "англосаксонською маніпуляцією"
Фото: EPA

Колишній голова служби зовнішньої розвідки Франції Ален Жюйє стане ведучим 13-хвилинної програми на пропагандистському каналі RT, яка розповідатиме про "дипломатію, конфлікти, тероризм, безпеку і конкурентну розвідку".

Колишній голова Служби зовнішньої розвідки Франції Ален Жюйє буде вести на пропагандистському телеканалі RT France програму про геополітику. Про це в понеділок повідомила голова RT France Ксенія Федорова у своєму комюніке.

Жюйє буде вести 13-хвилинну програму під назвою La Source ("Джерело"), яка виходитиме в ефір двічі на місяць.

Мова у програмі піде про "дипломатію, конфлікти, тероризм, безпеку і конкурентну розвідку". Перший випуск заплановано на березень.

"Ален Жюйє має винятковий досвід і визнаний досвід. Я дуже втішена, що серед нас є особистість такого рівня. Я впевнена, що це дасть нашій аудиторії глибше розуміння геополітичних процесів", – сказала Федорова.

Як пише RFI, Жюйє неодноразово виступав із прокремлівських позицій. Наприклад, в інтерв'ю YouТube-каналу Thinkerview, яке на своєму сайті переказав RT, Жюйє назвав отруєння ексагента ГРУ Сергія Скрипаля "англосаксонською маніпуляцією", похвалив прогрес Росії у сфері озброєнь і заявив, що Москва не є загрозою західним країнам.

Окрім того, Жюйє в інтерв'ю RT виступив за російську інтервенцію в Сирії.

У травні 2017 року президент Франції Еммануель Макрон звинуватив RT і Sputnik у поширенні фейкових новин про президентську кампанію у Франції і заборонив акредитацію журналістів RT на заходи Єлисейського палацу, пише "Радіо Свобода". Акредитацію RT відновили у листопаді 2018 року.

28 червня 2018 року Вища рада з аудіовізуальних засобів Франції ухвалила RT France попередження за сюжет російського пропагандистського мовника про події в Сирії. На думку французького регулятора, сюжет містив неточний переклад слів очевидців, окрім того, у репортажі була відсутня альтернативна думка.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації