ГОРДОН
 
 

Ведучі "Руставі 2" у прямому ефірі оголосили, що звільняються на знак протесту проти політики телеканала

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Журналісти інформаційної служби "Руставі 2" влаштували бойкот
Журналісти інформаційної служби "Руставі 2" влаштували бойкот
Фото: ekhokavkaza.com

На телеканалі "Руставі 2" після зміни власника почалася "тотальна чистка", заявив ведучий Міхеїл Сесіашвілі. Він і його колега Діана Джоджуа попрощалися з телеглядачами.

Ведучі новин грузинської телекомпанії "Руставі 2" Діана Джоджуа і Міхеїл Сесіашвілі у прямому ефірі заявили про своє звільнення. На початку інформаційного випуску о 21.00 20 серпня вони звернулися до глядачів із прощальним посланням і покинули студію, повідомляє проєкт "Сова".

"Я, Діана Джоджуа, яку Кремль вигнав з Абхазії, із жодних причин, за жодних виправдань не можу продовжувати перебування в ефірі, який належить головному прислужнику Кремля [бізнесмену] Бідзіні Іванішвілі. Сьогодні я змушена сказати вам "до побачення". Ми боролися, але сьогодні Іванішвілі остаточно здійснив окупацію каналу", – сказала телеведуча.

"Червоні лінії перетнули. У "Руставі 2" почалася тотальна чистка", – додав Сесіашвілі.

"Ехо Кавказу" повідомляє, що випуск новин "Руставі 2" о 12.00 21 серпня в ефір не вийшов, замість нього показали художній фільм. Працівники інформаційної служби продовжують бойкотувати, знімальні групи не виїхали на зйомки.

Раніше 20 серпня нова адміністрація телекомпанії звільнила голову інформаційної служби Нодара Меладзе, його заступника Георгія Лаперашвілі, ведучого політичного ток-шоу Георгія Габунію, відомого нецензурним випадом на адресу президента РФ Володимира Путіна, і ведучу авторської передачі Нануку Жоржоліані.

18 липня стало відомо, що Європейський суд із прав людини ухвалив рішення, що колишньому власнику "Руставі 2" Кібару Халваші слід повернути всі його акції. Як стверджував позивач, акції забрали в нього "за безцінь". Відразу після повернення "Руставі 2" під свій контроль Халваші звільнив гендиректора Ніку Гварамію і призначив замість нього свого адвоката Паату Салію.

Грузинська опозиція назвала подію "рейдерським захопленням" телеканала.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації