$41.04 €44.68
menu closed
menu open
weather +36 Київ
languages
Втрати російських окупантів
557 770

ОСОБОВИЙ СКЛАД

8199

ТАНКИ

361

ЛІТАКИ

326

ГЕЛІКОПТЕРИ

Грузинський канал "Руставі 2" оголосив про звільнення журналіста, який обматюкав Путіна

Грузинський канал "Руставі 2" оголосив про звільнення журналіста, який обматюкав Путіна Габунію звільнили з телеканала
Фото: Giorgi Gabunia / Facebook

Новий гендиректор телеканала "Руставі 2" Паата Салія заявив, що журналіст Георгій Габунія, який відомий публічними образами на адресу президента РФ Володимира Путіна, та кілька інших співробітників каналу завдали фінансових збитків цьому ЗМІ, і він має намір подавати на них у суд.

Грузинського журналіста Георгія Габунію, який у липні публічно обматюкав президента РФ Володимира Путіна, звільнили з телеканала "Руставі 2". Про це на брифінгу 20 серпня сказав новий гендиректор телекомпанії Паата Салія, повідомляє "Руставі 2".

Окрім Габунії звільнили ще кількох співробітників каналу. Салія заявив, що вони завдали фінансових збитків "Руставі 2", і він має намір подавати проти них позови в суди.

Наразі журналісти, про звільнення яких оголосив Салія, перебувають у відпустках, а після цього вони покинуть канал.

7 липня у прямому ефірі телеканала ведучий Георгій Габунія російською мовою звернувся до президента РФ Володимира Путіна, назвавши того "сукою бродячою", "лайном собачим", "смердючим окупантом" тощо. "Пішов ти в дупу, Володю. Іди на х...й разом зі своїми рабами. Їб...в я твою матусю", – заявив ведучий.

Керівництво "Руставі 2" попросило вибачення. У ніч на 8 липня під телеканалом зібралися протестувальники, які вимагали звільнити Габунію. Через загрозу безпеці телеканал на кілька годин припинив мовлення.

Прессекретар Путіна Дмитро Пєсков заявив, що матюки на адресу глави Кремля, які пролунали в ефірі грузинського телеканала "Руставі 2", є "великою ганьбою для грузинів".

Колишній гендиректор каналу Ніка Гварамія говорив, що після усунення на два місяці Габунія продовжить працювати на телеканалі. Ексгендиректор уважав, що мета телеведучого була "легітимною", а форма висловлення – неприйнятною.

За даними "Радіо Свобода", контракт Гварамії з телеканалом діяв до 31 грудня 2020 року, але 18 липня його звільнили.