ГОРДОН
 
 

Російський телеканал НТВ опублікував пародію на Обаму. Газета The Times висунула звинувачення в расизмі

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Пародія на Обаму вийшла у програмі НТВ "Международная пилорама"
Пародія на Обаму вийшла у програмі НТВ "Международная пилорама"
Скріншот: НТВ / YouTube

Британська газета The Times назвала расистською пародію на колишнього президента США Барака Обаму, яка вийшла у програмі НТВ "Международная пилорама" з Тиграном Кеосаяном 28 листопада.

Британська газета The Times 30 листопада звинуватила російський телеканал НТВ у расизмі, закликавши Європейський союз футбольних асоціацій переглянути контракт із власником НТВ, компанією "Газпром", яка є одним із найбільших спонсорів головного європейського футбольного турніру – Ліги чемпіонів УЄФА.

Газета зазначила, що у програмі НТВ "Международная пилорама" з Тиграном Кеосаяном з'явилася "расистська" пародія на колишнього президента США Барака Обаму.

Кеосаян заявив, що Обама – це "темна сторінка американської історії". Актриса в образі Обами, обличчя якої було вимазано темною фарбою, співала пісню "Я шоколадный заяц". Ведучий, нібито розмовляючи з колишнім лідером США, заявив, що в Росії "немає расизму, щонайбільше можуть переплутати із циганом".

Програма вийшла в ефір 28 листопада, її оприлюднили у YouTube. Фрагмент передачі про Обаму у своєму Telegram-каналі опублікувала російська блогерка Лєна Міро.

"Державний телеканал. Росія. 2020 рік. Знято на наші з вами гроші. Ганьба, сором", – прокоментувала вона.



The Times зазначила, що трансляція НТВ може поставити в незручне становище УЄФА, керівний орган європейського футболу, оскільки він прагне активізувати свої зусилля з боротьби з расизмом.

Художня керівниця програми  дружина Кеосаяна, головна редакторка пропагандистського каналу RT Маргарита Симоньян. У шоу зі своєрідним гумором коментують політичні події.

За даними газети The Times, за один ефір подружжя отримує приблизно 5 млн руб. (понад 1,8 млн грн).

У компанії "Газпром" відмовилися коментувати статтю The Times, в УЄФА на запит видання поки не відповіли.

Симоньян у Twitter відреагувала на публікацію британських журналістів.

"Як людина, яка є частиною етнічної меншини в Росії, Тигран регулярно в ефірі жартує зі свого великого "етнічного" носа і своєї (і моєї) належності до "чорних" (погугліть, якщо не знаєте, які етнічні групи називають "чорними" в Росії)",  написала пропагандистка.

Вона вважає, що співробітники The Times "не здатні зрозуміти нюансів різноманітних етнічних особливостей у різних країнах". 



У вересні російське видання The Insider склало рейтинг найвідоміших пропагандистів Кремля за рівнем їхніх зарплат. Кеосаян і Симоньян посіли друге та третє місця. За даними журналістів, їхній річний дохід на телебаченні становить приблизно по 60 млн руб. (по 22 млн грн).

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації