ГОРДОН
 
 

У Кремлі засудили санкції проти трьох телеканалів Козака в Україні

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Заборона діяльності ТБ не відповідає міжнародним нормам, заявив Пєсков
Заборона діяльності ТБ не відповідає міжнародним нормам, заявив Пєсков
Фото: EPA

Прессекретар президента РФ Дмитро Пєсков вважає, що Організація з безпеки та співробітництва в Європі має звернути увагу на рішення української влади щодо обмеження роботи ЗМІ.

Кремль засуджує санкції проти трьох телеканалів в Україні: "112 Україна", ZIK і NewsOne, обмеження або заборона діяльності ТБ не відповідає міжнародним нормам. Про це 3 лютого заявив прессекретар президента РФ Дмитро Пєсков, повідомляє ТАСС.

Журналісти уточнили в Пєскова, чи планує Кремль надавати інформаційну підтримку політичній партії власника трьох телеканалів Тараса Козака – "Опозиційній платформі – За життя".

Прессекретар Путіна відповів, що "не знає, про яку підтримку йдеться" і що ЗМІ мають на увазі. За його словами, на припинення мовлення трьох телеканалів в Україні, "напевно, слід звернути увагу таким організаціям, як [Організація з безпеки та співробітництва в Європі] ОБСЄ".

Президент України Володимир Зеленський 2 лютого ввів у дію рішення РНБО про санкції стосовно нардепа від ОПЗЖ Тараса Козака та належних йому телеканалів "112 Україна", ZIK, NewsOne. Їм наказали припинити мовлення, усю легальну діяльність медіакомпаній припиняють строком на п'ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали.

Наступного дня президент заявив, що "Україна рішуче підтримує свободу слова, але не пропаганду, фінансовану країною-агресором".

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк заявив, що телеканали "з так званого пулу нардепа від "Опозиційної платформи – За життя" Віктора Медведчука досить активно й часто відкрито використовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні".

Екснардеп Сергій Лещенко пов'язав рішення про накладення санкцій із розмовою держсекретаря США Ентоні Блінкена з міністром закордонних справ України Дмитром Кулебою, яка відбулася 1 лютого ввечері.

Телеканали зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право вести мовлення для українців".

За даними програми "Наші гроші", Козак належить до найближчого оточення Медведчука, який є кумом президента Росії Володимира Путіна. У Нацраді України з питань телебачення і радіомовлення заявляли, що не можуть довести зв'язок цих ЗМІ з Медведчуком.

Зеленський 2019 року заявляв, що Козак і Медведчук – це "одна історія" в контексті володіння українськими телеканалами.

Козак придбав NewsOne і "112 Україна" наприкінці 2018 року, ZIK – улітку 2019-го.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації