ГОРДОН
 
 

У Латвії почали блокувати доступ до сайта "RT на русском"

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Мовлення каналу RT у Латвії заборонено з минулого року
Мовлення каналу RT у Латвії заборонено з минулого року
Фото: depositphotos.com

Сайт "RT на русском" недоступний клієнтам кількох великих провайдерів у Латвії.

У Латвії почали закривати доступ до сайта "RT на русском". Про це ЗМІ повідомив у своєму Telegram-каналі 31 березня.

Сайт недоступний клієнтам кількох великих провайдерів у країні.



У Латвії із 30 червня 2020 року заборонили трансляцію семи каналів групи RT – RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV. Національний регулятор зазначив, що ці ЗМІ перебувають "під ефективним контролем" російського пропагандиста, гендиректора МІА "Сегодня" Дмитра Кисельова, на якого накладено санкції ЄС. Із тих самих причин 8 липня мовлення групи каналів RT заборонили в Литві.

"Sputnik Ближнее зарубежье" (агентство заснувала МІА "Сегодня") пише в Telegram, що блокувати сайт в Латвії почали на виконання торішнього рішення регулятора через порушення санкцій Євросоюзу.



В Україні мовлення RT заборонили із 2014 року.

Аліна ГРЕЧАНА
журналістка
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації