$40.69 €43.88
menu closed
menu open
weather +17 Київ

Звільнився заступник головреда видання Mash, яке показало відео з палацу в Геленджику. Він заявив, що на редакцію тиснули, "як у їб...чому СРСР"

Звільнився заступник головреда видання Mash, яке показало відео з палацу в Геленджику. Він заявив, що на редакцію тиснули, "як у їб...чому СРСР" Журналістів Mash пустили всередину палацу
Скріншот: Mash Video / YouTube
29–30 січня Mash опублікувало ексклюзивні матеріали про палац у Геленджику, який, за даними розслідувачів із ФБК, через афілійованих осіб належить президенту РФ Володимирові Путіну. Із них випливало, що будівля недобудована, а її власник – російський мільярдер Аркадій Ротенберг. Після цих публікацій заступник головного редактора російського видання Mash Сергій Титов заявив, що "люди в костюмах, яким пох...й на журналістів", перекреслили переживання редакції.

Заступник головного редактора російського видання Mash Сергій Титов 1 лютого оголосив у Telegram, що йде із проєкту.

"Я розумію все про репутацію Mash, розумію про речі, за які соромно, але ми справді робили все, що могли (коли могли). Вписувалися за Голунова, скажено підтримували людей у Білорусі [...]. Жили в цій сірій зоні і відчайдушно боролися за можливість не писати гівна. Але там вирішили інакше. Всі наші переживання просто перекреслили рішення людей у костюмах, яким пох...й на журналістів. Я з великою любов'ю ставлюся до холдингу, з великою повагою до [головного редактора Mash] Максима [Іксанова], але все це вирішували не вони. А вище – як у їб...чому СРСР. І нехай вони йдуть нах...й ", – написав він.

Титов не пояснив, які саме публікації змусили його відмовитися від роботи у виданні, але 29 січня Mash опублікував ексклюзивне відео з палацу в Геленджику, який, за даними розслідувачів із Фонду боротьби з корупцією, через афілійованих осіб належить президенту РФ Володимирові Путіну. Усередині будівля виявилася практично порожньою і недобудованою.

Наступного дня видання отримало коментар російського мільярдера Аркадія Ротенберга, який назвав маєток своїм. Він нібито будує там готель.

The Insider писав, що головний редактор Mash, який і побував у палаці, живе в будинку, що належить управлінню справами президента РФ.

ФБК опублікував розслідування "Палац для Путіна. Історія найбільшого хабаря" про резиденцію президента РФ у Краснодарському краї 19 січня. У матеріалі йдеться, що це найбезпечніший і найсекретніший об'єкт у РФ. Він має розміри 39 князівств Монако і побудований так, щоб до нього не можна було підібратися ні землею, ні морем, ні повітрям. У розслідуванні стверджували, що місцева Федеральна служба безпеки "наполегливо просить" обходити мис Ідокопас, де розташований палац, за милю.

Прессекретар Путіна Дмитро Пєсков назвав неправдою інформацію про секретний палац президента. Власників маєтку в Геленджику він назвав підприємцями, але не повідомив їхніх імен.

25 січня ролик прокоментував і сам Путін: сказав, що не дивився всього фільму, але бачив окремі відеодобірки. Путін заперечує, що палац належить йому, а розслідування називає "компіляцією, монтажем і промиванням мізків росіян".