ГОРДОН
 
 

Нацрада з телерадіомовлення призначила позапланову перевірку телеканала NewsOne через карту України без Криму

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
4 жовтня Верховна Рада запропонувала Раді національної безпеки і оборони України ввести санкції проти телеканалів "112 Україна" і NewsOne
4 жовтня Верховна Рада запропонувала Раді національної безпеки і оборони України ввести санкції проти телеканалів "112 Україна" і NewsOne
Фото: NEWSONE TV / Facebook

7 листопада 2018 року телеканал NewsOne показав в ефірі карту Європи, на якій окупований Росією Крим було кольором відділено від материкової частини України і приєднано до кордонів Російської Федерації, повідомили в Національній раді України з телебачення і радіомовлення.

Моніторинг супутникового мовлення зафіксував в ефірі компанії ТОВ "Новини 24 години" (логотип NewsOne) ознаки порушення українського законодавства, повідомляє 14 листопада прес-служба Національної ради України з телебачення і радіомовлення.

14 листопада Нацрада призначила телеканалу позапланову виїзну перевірку "для з'ясування дотримання правових норм щодо поширення об'єктивної інформації, проявів пропаганди війни і популяризації окремих дій держави-агресора, які виправдовують чи визнають правомірною окупацію території України".

У відомстві зазначають, що 7 листопада 2018 року телеканал NewsOne під час прямої трансляції передачі "Ранок з NewsOne" о 9.53 розмістив карту Європи "Найбільший торговий партнер-покупець", на якій окупований Росією Крим було кольором відділено від материкової частини України і приєднано до кордонів Російської Федерації.

"Відповідна карта демонструвалася мовником у контексті розмови на тему: "У Європарламенті просять Меркель змінити курс щодо "Північного потоку – 2". Ведучий телеканала назвав її графікою, що відображає позиції Європи щодо торгівлі, однак посилань на її джерело не було надано", – продовжили в Нацраді.

У прес-службі підкреслюють, що "розміщення в ефірі подібних матеріалів порушує норми чинного законодавства України".

4 жовтня Верховна Рада підтримала проект постанови №9157, яким запропонувала Раді національної безпеки і оборони України ввести санкції проти телеканалів "112 Україна" і NewsOne. Санкції передбачають низку обмежень, зокрема позбавлення ліцензій каналів, заборону на використання радіочастот і блокування активів.

Секретар РНБО Олександр Турчинов заявляв, що відомство оперативно розгляне питання санкцій проти каналів "112 Україна" і NewsOne, щойно отримає відповідну постанову Ради. Спікер Верховної Ради Андрій Парубій підписав її 19 жовтня.

В ОБСЄ закликали українську владу утриматися від ухвалення "невідповідних обмежувальних заходів щодо засобів масової інформації".

На початку жовтня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку NewsOne щодо структури власності каналу.

У серпні 2018 року власник NewsOne, батько позафракційного нардепа Володимир Мураєв передав телеканал в управління колишньому заступнику глави Адміністрації Президента України Андрію Портнову. Однак на початку жовтня позафракційний нардеп Євгеній Мураєв заявив, що телеканал NewsOne продано нардепу від Опозиційного блоку Тарасові Козаку. Того самого дня Портнов повідомив, що у зв'язку зі зміною власника розриває договір про управління телеканалом.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації