Для реалізації цього проєкту диригент Тітус Енгель, драматург Жорж Бану і Жолдак об'єднали свої інтерпретації опери композитора Бела Бартока та її джерела – казки поета Шарля Перро – і створили унікальний диптих, який став "цікавою відповіддю на питання про сучасну оперу".
Роботу постановки було побудовано за музичним принципом теми з варіаціями, що стало сміливим рішенням інтерпретації опери Бартока, вважає Жолдак.
На його думку, саме такі постановки дають повною мірою уявлення про актуальну тему війни статей, "Франція то чи Україна".
"Із самого початку це історія Шарля Перро, який малює образ майстра-вбивці, знавця страху в самому серці свого замку, де жінок суворо замкнено. Потім легенду відродили завдяки Морісу Метерлінку, який написав Ariadne Et Barbe Bleue на початку ХХ століття, і її прийняв Поль Дюк для опери, яку він згодом підписав. 1910 року Бела Балаш присвячує особливо жорстоку поему дивному господареві королівської резиденції, зануреної в пітьму, де він вестиме нещадну боротьбу зі своїм останнім завоюванням, Джудіт. Бела Барток перетворить його на трагічно руйнівну коротку оперу. Шедевр сучасності, де війна статей, здається, знаходить своє улюблене місце. Розбите серце чоловіка та жінки на тлі нерозв'язної боротьби між збереженням таємниці за сімома дверима замку, яку головний герой має намір зберегти за всяку ціну, і присягою розкриття світла, яке жінка захищає як незвідний противник. Перелом, який призводить до конфлікту двох закоханих воїнів. Що якщо ця робота була глибоким передчуттям Першої світової війни, війни подвійного знищення протиборчих сторін? Хіба художник не буває освіченим провидцем? Провидець "невисловленого" світу?" – зазначив Жолдак.
Прем'єра відбудеться 26 березня в межах фестивалю Ліонської опери, який цього року проводять із 22-го до 26 березня, його присвячено гендерним стосункам чоловіків та жінок, їхнім таємницям і пристрастям.