ГОРДОН
 
 

Найєм: РНБО не ухвалить жодного реального рішення щодо санкцій проти NewsOne і "112 Україна"

Нардеп від Блоку Петра Порошенка Мустафа Найєм заявив, що виступає проти закриття будь-яких ЗМІ без рішення суду і реальних доказів порушення ними законів.

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Найєм (на фото): На жаль, уся демонстративна ненависть до Віктора Медведчука і його сателітів це гра на публіку, розрахована на ідіотів
Найєм (на фото): На жаль, уся демонстративна ненависть до Віктора Медведчука і його сателітів – це гра на публіку, розрахована на ідіотів
Фото: Mustafa Nayyem / Facebook

Рада національної безпеки та оборони (РНБО) України не введе санкцій проти телеканалів NewsOne і "112 Україна". Таку думку висловив у Facebook нардеп від Блоку Петра Порошенка Мустафа Найєм.

"Я проти закриття будь-яких ЗМІ без рішення суду і реальних доказів порушення ними законів. Але тепер м'яч на стороні президента і РНБО, і я впевнений, це буде ще одним сеансом зняття масок. Тому що мій прогноз: Рада не ухвалить жодного реального рішення стосовно цього питання. На жаль, уся демонстративна ненависть до [лідера "Українського вибору"] Віктора Медведчука і сателітів – це гра на публіку, розрахована на ідіотів. Справжня мета демаршів, бойкотів і криків про антидержавну діяльність – контроль над медійним простором перед виборами або сТБорення сприятливіших обставин для переговорів із власниками і менеджерами цих телеканалів", – зазначив він.

На думку мустафи Найєма, "першими домовлятися з тими, кого в Адміністрації Президента називають ворогами народу, побіжать самі хлопці з Адміністрації Президента".

"Точно так само, як раніше домовлялися з головним спонсором Партії регіонів і [екс-президента] Віктора Януковича Рінатом Ахметовим і головним проросійським енергетичним олігархом Дмитром Фірташем. Адже це дуже зручно – з одного боку нагнітати емоції, а з іншого – домовлятися", – написав нардеп.

Він додав, що, згідно із законом "Про санкції", ініціювати їх введення може не тільки парламент, а й президент, Кабінет Міністрів, Служба безпеки та Національний банк.

"Так ось, упродовж чотирьох років ні президент, ні СБУ, ні Кабмін, ні разу не ініціювали цього питання", – підкреслив він.



29 серпня стало відомо, що власник NewsOne, батько позафракційного нардепа Євгенія Мураєва Володимир Мураєв передав телеканал в управління колишньому главі Адміністрації Президента часів Віктора Януковича Андрію Портнову.

NewsOne неодноразово ставав об'єктом перевірок. Зокрема, у листопаді 2017 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України призначала перевірку телеканала через трансляцію "слухань" Конгресу США про Нацбанк. У січні 2018 року NewsOne призначили перевірку "через пропагандистські заяви щодо Революції гідності і позитивне зображення збройних сил РФ". 29 серпня Нацрада одноголосно винесла попередження телеканалу NewsOne за популяризацію збройних сил Росії як країни-агресора.

У квітні 2018 року про зміну власника повідомив канал "112 Україна": кінцевим бенефіціаром став громадянин Німеччини Едуард Катц, що володіє мовником через швейцарську компанію АТ "Плірофорієс АГ", повідомляла "Медианяня".

У серпні програма "Схеми" (спільний проект "Радіо Свобода" і телеканала "UA:Перший") опублікувала розслідування про зміну власника "112 Україна". Журналісти з'ясували, що Катц – житель німецької глибинки, який займається перепродажем автомобілів. Вони припустили, що це підставна фігура, котра прикриває перехід каналу у власність політика Віктора Медведчука. На те, що телеканал почав контролювати лідер "Українського вибору", на думку розслідувачів, вказує і зміна менеджменту: у червні генеральним продюсером "112 Україна" став Артем Марчевський. У розслідуванні йдеться, що він пов'язаний із рухом Медведчука. 

Днями набрала 25 тис. підписів петиція з вимогою закрити телеканали "112 Україна" і NewsOne які "активно транслюють інформаційну політику "русского мира" в Україні.

4 жовтня Верховна Рада підтримала проект постанови №9157, яким запропонувала Раді національної безпеки та оборони України ввести санкції проти телеканалів "112 Україна" і NewsOne.

Санкції передбачають низку обмежень, включно із позбавленням ліцензій каналів, забороною на використання радіочастот і блокуванням активів. У проекті постанови пропонують застосувати санкції до пов'язаних із телеканалом "112 Україна" компаній "Аріадна ТБ", "Новий формат ТБ", "ТБ Вибір", "Телерадіокомпанія "112 ТБ", "Лідер ТБ", "Партнер ТБ", а також пов'язаного з NewsOne каналу "Новини 24 години".

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації