$39.78 €42.38
menu closed
menu open
weather +9 Київ

За три тижні після введення санкцій. На кнопці NewsOne з'явився новий канал G

За три тижні після введення санкцій. На кнопці NewsOne з'явився новий канал ZIK, NewsOne і "112 Україна" в українців, як і раніше, заблоковано
Фото: depositphotos.com
Президент України Володимир Зеленський увечері 2 лютого ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від "Опозиційної платформи – За життя" Тараса Козака та телеканалів ZIK, NewsOne і "112 Україна", які йому належать. 17 лютого видання "ГОРДОН" дізналося, що на місці NewsOne у деяких користувачів супутникового телебачення почав виходити в ефір регіональний канал "Перший незалежний".

17 лютого в деяких користувачів супутникового телебачення замість заблокованого каналу NewsOne в ефір вийшов телеканал "Перший незалежний". Про це повідомляє кореспондент видання "ГОРДОН".

Телеканал транслюють замість NewsOne на супутнику Astra 4A, водночас на супутнику Astra 4.8E усі три канали заблоковано, а "Перший незалежний" транслюють у тестовому режимі на окремій частоті, свідчать результати опитування, проведеного в редакції.

У клієнтів медіасервісу Megogo каналів немає у списку, у абонентів Triolan TV на місці цих каналів з'явилося повідомлення про санкції, їх заблоковано. У тих, хто користується Т2, транслювали лише ZIK, його теж заблоковано.

Інформаційний канал "Перший незалежний" дістав ліцензію на супутникове мовлення в січні 2019 року, писав "Детектор медіа". Під час засідання Нацради його презентували як перший регіональний інформаційний канал. Ліцензіатом стало ТОВ "Тайм медіа". Його власник і керівник Роман Любицький – генеральний директор львівської телекомпанії НТА і медіахолдингу "Вголос", у минулому він був директором телеканала ZIK, зазначало видання.

Медіахолдинг "Вголос", за даними "Детектор медіа", пов'язують із львівським бізнесменом, екснардепом від "Свободи" Ігорем Кривецьким.

19 лютого видання "ГОРДОН" отримало відповідь Нацради з питань телерадіомовлення, у якому зазначено, що супутникові та кабельні оператори змінюють телеканали на кнопках на свій розгляд і лише потім повідомляють про це Нацраду. 

"У загальнонаціональній телемережі Т2 заміна каналу мовлення відбувається через проведення конкурсу на мовлення. Проведення всіх конкурсів Національної ради тимчасово припинено", – розповів перший заступник голови Національної ради Валентин Коваль.

Президент України Володимир Зеленський увечері 2 лютого ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від "Опозиційної платформи – За життя" Тараса Козака та телеканалів, які йому належать

Санкції передбачають позбавлення ліцензії "112 Україна", ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, усю легальну діяльність медіакомпаній припинено строком на п'ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право мовити для українців".

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зазначав, що йдеться про канали з так званого пулу кума президента РФ Володимира Путіна – Віктора Медведчука. Їх "досить активно і часто відкрито використовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні", підкреслив Подоляк.

Блокування "112 Україна", ZIK і NewsOne не має нічого спільного з наступом на свободу слова, підкреслила прессекретарка Зеленського Юлія Мендель. За її даними, є підтвердження того, що ці канали фінансують із Росії.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.