ГОРДОН
 
 

Данілов: Ми будемо тільки раді, якщо Росія забере співробітників заблокованих каналів до себе

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Данілов: Ми будемо тільки раді, щоб вони працювали там, де і працювали, але хай працюють на тій території
Данілов: Ми будемо тільки раді, щоб вони працювали там, де і працювали, але хай працюють на тій території
Фото: rnbo.gov.ua

Секретар РНБО Олексій Данілов відповів на пропозицію головної редакторки RT Маргарити Симоньян, яка запросила на роботу співробітників українських телеканалів, заблокованих санкціями.

Секретар Ради нацбезпеки і оборони Олексій Данілов заявив, що Україна буде рада, якщо РФ забере співробітників заблокованих телеканалів "112 Україна", NewsOne і ZIK на роботу в Москву. Про це він сказав під час онлайн-дискусії Київського безпекового форуму, яку транслювали в YouTube.

"Я хотів би подякувати людині з Москви, яка запропонувала їм усім повернутися додому, у Москву, і вони сьогодні там їм запропонували роботу. Я їй вдячний, хай забирають, ми будемо тільки раді, щоб вони працювали там, де і працювали, але хай працюють на тій території", – сказав Данілов.

Він зазначив також, що поширювана у ЗМІ інформація, що на цих каналах працювало 1500 осіб, не відповідає дійсності.

Секретар РНБО підкреслив, що рішення про введення санкцій проти телеканалів готували протягом восьми місяців і скасувати його буде неможливо.

Роботу в Росії співробітникам телеканалів, які потрапили під санкції, запропонувала 4 лютого головна редакторка кремлівського телеканала Russia Today Маргарита Симоньян.


Президент України Володимир Зеленський 2 лютого ввів у дію рішення РНБО про санкції щодо нардепа від ОПЗЖ Тараса Козака та телеканалів "112 Україна", ZIK, NewsOne, які йому належать. 5 лютого він повідомив, що рішення про санкції ґрунтується на даних СБУ, які поки не можна оприлюднювати. Президент запевнив, що ухвалене рішення – законне, обґрунтоване і справедливе.

За даними видання ZN.UA, санкції проти Козака і пов'язаних із ним юридичних осіб ввели після розслідування спецслужб, під час якого встановили схеми з постачанням вугілля з окупованих територій України.

Санкції передбачають позбавлення ліцензії "112 Україна", ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, усю легальну діяльність медіакомпаній припиняють строком на п'ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а 3 лютого Міністерство культури та інформаційної політики України надіслало офіційний запит у YouTube про закриття їхніх акаунтів.

Телеканали зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право мовити для українців".

У парламентській фракції ОПЗЖ заявили, що ініціюватимуть імпічмент Зеленського. 4 лютого партія "Опозиційна платформа – За життя" провела з'їзд, на якому ухвалила резолюцію про початок процедури імпічменту. Вони вважають, що президент "грубо порушив" Конституцію України, підписуючи указ.

Українські санкції проти трьох ЗМІ підтримали у США і країнах Євросоюзу. У Росії санкції засудили.

Козак придбав NewsOne і "112 Україна" наприкінці 2018 року, ZIK – улітку 2019-го. Зеленський 2019 року заявляв, що Козак і кум президента РФ, голова політради ОПЗЖ, нардеп Віктор Медведчук – це "одна історія" в контексті володіння українськими телеканалами.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації