ГОРДОН
 
 

Данілов про припинення мовлення "Першого незалежного": Може, це божа кара?

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Данілов: Якщо канал працює на державу-агресора, якщо він працює не за українським законом, він буде підлягати негайному закриттю
Данілов: Якщо канал працює на державу-агресора, якщо він працює не за українським законом, він буде підлягати негайному закриттю
Фото: Рада національної безпеки і оборони України / Facebook

Секретар Ради нацбезпеки і оборони України Олексій Данілов не знає, що трапилося зі створеним співробітниками заблокованих каналів "Першим незалежним", але припускає, що причиною його вимкнення могла бути "технічна помилка" або "божа кара".

Секретар Ради нацбезпеки і оборони України Олексій Данілов повідомив, що не знає, чому вимкнули мовлення телеканала "Перший незалежний", але підкреслив, що якщо медіа працює за українським законодавством, то у нього не може бути проблем. Про це він сказав в ефірі програми "Свобода слова Савіка Шустера", яку транслюють на каналі "Україна" і на YouTube-каналі Shuster online.

Говорячи про вимкнення каналу, який пропрацював буквально годину, співробітник студії уточнив: "Але РНБО тут ні до чого, правильно?" – "Ну звичайно", – відповів Данілов.

Він зазначив, що у РНБО збирають усю інформацію, яка стосується ЗМІ, і відстежують процеси їхньої роботи. Данілов підкреслив, що якщо канал не порушує українського законодавства, то у нього не може бути жодних проблем.

"Але якщо канал працює на державу-агресора, якщо він працює не за українським законом, він буде підлягати негайному закриттю через законні процеси і процедури, які існують у нашій країні. Що сталося саме з цим каналом – може, якась технічна помилка, ми не знаємо, треба розбиратися... А може, це божа кара?" – припустив Данілов.

Співробітники телеканалів "112 Україна", ZIK, NewsOne, які потрапили під санкції РНБО і які пов'язують із головою політради ОПЗЖ Віктором Медведчуком, вийшли 26 лютого в ефір на каналі "Перший незалежний". 25 лютого у львівського каналу змінився власник, ним стало ТОВ "Медіахолдинг "Новини", яке створило 100 працівників заблокованих каналів.

За годину канал вимкнули від мовлення на супутнику, а потім і в кабельних мережах, він продовжив мовлення в інтернеті. В ефірі та соцмережах телеканала повідомили, що провайдерам та супутниковим операторам надійшла вимога від СБУ не надавати йому жодних послуг.

Президент України Володимир Зеленський увечері 2 лютого ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від "Опозиційної платформи – За життя" Тараса Козака та телеканалів, що йому належать.

Санкції передбачають позбавлення ліцензії "112 Україна", ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, всю легальну діяльність медіакомпаній припинено строком на п'ять років. Провайдери відразу почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право мовити для українців".

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зазначав, що йдеться про канали з так званого пулу кума президента РФ Володимира Путіна – Віктора Медведчука. Їх "досить активно і часто відкрито використовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні", підкреслив Подоляк.

Блокування "112 Україна", ZIK і NewsOne не має нічого спільного з наступом на свободу слова, підкреслила прессекретарка Зеленського Юлія Мендель. За її даними, є підтвердження того, що ці канали фінансують із Росії.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації