ГОРДОН
 
 

"Перший незалежний", на якому в ефір вийшли журналісти закритих каналів "пулу Медведчука", вимкнули від мовлення

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
"Перший незалежний" почав мовлення 26 лютого
"Перший незалежний" почав мовлення 26 лютого
Фото: pixabay.com

Телеканал "Перший незалежний", створений журналістами телеканалів "112 Україна", ZIK, NewsOne, які потрапили під санкції РНБО і які пов'язують із головою політради ОПЗЖ Віктором Медведчуком, почали вимикати у кабельних мережах. Про це написав головний редактор "Страны" Ігор Гужва.

За кілька годин після виходу в ефір телеканала "Перший незалежний", створеного журналістами телеканалів "112 Україна", ZIK і NewsOne, які пов'язують із народним депутатом від "Опозиційної платформи – За життя" Віктором Медведчуком, мовлення каналу припинили на супутнику Astra 4A. Про це повідомляє кореспондент видання "ГОРДОН".

"Першому незалежному" вимкнули мовлення на супутнику і зараз почали вимикати у кабельних мережах. Телеканал продовжує мовити в інтернеті", – написав у Facebook головний редактор "Страны" Ігор Гужва.

За його інформацією, канал мовив на супутнику годину.



Пресслужба каналу в Telegram заявила, що "Перший незалежний" вимкнули від мовлення за годину після початку ефіру "під тиском влади і правоохоронних органів".

Телеканал почав мовлення на супутнику Astra 4A, його можна було знайти в кабельних мережах провайдерів "Воля", Triolan та інших. Інтернет-трансляцію телеканала ведуть на YouTube-каналі.

Колишні співробітники телеканалів ZIK, NewsOne і "112 Україна" запустили новий телеканал на базі львівського каналу "Перший незалежний". 25 лютого в регіонального каналу змінився власник, ним стало ТОВ "Медіахолдинг "Новини", яке створило 100 працівників каналів Медведчука.

Президент України Володимир Зеленський увечері 2 лютого ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від "Опозиційної платформи – За життя" Тараса Козака та телеканалів, що йому належать.

Санкції передбачають позбавлення ліцензії "112 Україна", ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, всю легальну діяльність медіакомпаній зупинено строком на п'ять років. Провайдери відразу почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право мовити для українців".

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зазначав, що йдеться про канали з так званого пулу кума президента РФ Володимира Путіна – Віктора Медведчука. Їх "досить активно і часто відкрито використовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні", підкреслив Подоляк.

Блокування "112 Україна", ZIK і NewsOne не має нічого спільного з наступом на свободу слова, підкреслила прессекретарка Зеленського Юлія Мендель. За її даними, є підтвердження того, що ці канали фінансують із Росії.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації