ГОРДОН
 
 

Почав мовлення телеканал журналістів із "пулу каналів Медведчука"

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
"Перший незалежний" вийшов в ефір 26 лютого
"Перший незалежний" вийшов в ефір 26 лютого
Фото: Сергій Руденко / Facebook

Замість телеканалів "112 Україна", ZIK, NewsOne, які потрапили під санкції РНБО і які пов'язують із головою політради ОПЗЖ Віктором Медведчуком, в Україні розпочав мовлення канал "Перший незалежний". На каналі працюватимуть топведучі заборонених медіа – Діана Панченко, В'ячеслав Піховшек, Анастасія Дайнод, Ростислав Сухачов, Надія Сасс та інші.

26 лютого в Україні вийшов в ефір телеканал "Перший незалежний", створений журналістами телеканалів "112 Україна", ZIK і NewsOne, які пов'язують із народним депутатом від "Опозиційної платформи – За життя" Віктором Медведчуком.

"Ми всі спільно будуватимемо дійсно "Перший незалежний" телеканал. Ні в кого не буде права впливати на інформаційну, редакційну політику. Ми об'єктивно показуватимемо всі новини та станемо майданчиком для плюралізму всіх думок", – сказав "Стране" генеральний продюсер каналу "112 Україна" Артем Марчевський. Він вважає, що "112 Україна", ZIK і NewsOne працювали за такими принципами.

На новому каналі будуть топведучі трьох закритих ЗМІ: Діана Панченко, В'ячеслав Піховшек, Анастасія Дайнод, Ростислав Сухачов, Надія Сасс та інші.

На "Першому незалежному" збережуть флагманські шоу, які виходили на каналах, що потрапили під санкції, зазначив Марчевський.

Журналіст Сергій Руденко у Facebook назвав вихід в ефір телеканала плювком в обличчя президенту України Володимирові Зеленському.



Колишні співробітники ZIK, NewsOne і "112 Україна" створили новий телеканал на базі львівського каналу "Перший незалежний". 25 лютого у регіонального каналу змінився власник, ним стало ТОВ "Медіахолдинг "Новини", створене 100 працівниками каналів Медведчука.

Телеканал мовить на супутнику Astra 4A, є в кабельних мережах провайдерів "Воля", Triolan та інших. Інтернет-трансляцію ведуть у YouTube.

Зеленський увечері 2 лютого ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від "Опозиційної платформи – За життя" Тараса Козака та телеканалів, які йому належать.

Санкції передбачають позбавлення ліцензії "112 Україна", ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, всю легальну діяльність медіакомпаній припинено строком на п'ять років. Провайдери відразу почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право мовити для українців".

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зазначав, що йдеться про канали з так званого пулу кума президента РФ Володимира Путіна – Віктора Медведчука. Їх "досить активно і часто відкрито використовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні", підкреслив Подоляк.

Блокування "112 Україна", ZIK і NewsOne не має нічого спільного з наступом на свободу слова, підкреслила прессекретарка Зеленського Юлія Мендель. За її даними, є підтвердження того, що ці канали фінансують із Росії.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації