ГОРДОН
 
 

Нардепка від "Слуги народу" пояснила, хто у РФ координував українські телеканали з "пулу Медведчука"

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
За даними нардепки, координацію вели з Москви
За даними нардепки, координацію вели з Москви
Фото: kremlin.ru

Діяльність підсанкційних телеканалів "112 Україна", NewsOne і ZIK із "пулу нардепа від "Опозиційної платформи – За життя" Віктора Медведчука" координували в адміністрації президента РФ, заявила нардепка від "Слуги народу" Мар'яна Безугла.

Діяльність підсанкційних українських телеканалів "112 Україна", NewsOne і ZIK із так званого пулу народного депутата від "Опозиційної платформи – За життя" (ОПЗЖ) Віктора Медведчука, координували із РФ.

Про це в ефірі телеканала "Наш" повідомила нардепка від "Слуги народу", представниця комітету Ради з питань національної безпеки, оборони та розвідки Мар'яна Безугла, передають 14 березня "Українські новини".

"Ми входимо в регулярний формат роботи Ради національної безпеки і оборони. Це неправильне твердження, що РНБО не збирали пів року. Збирали постійно, просто в закритому режимі. Наведу приклад... Закриття телеканалів, які координували через пана [Олексія] Громова – це [перший] заступник в адміністрації президента Росії, який відповідає за медіанапрям", – сказала вона.

За даними Безуглої, інформацію про фінансування телеканалів українські спецслужби збирали пів року.

2 лютого президент України Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО про застосування санкцій проти нардепа від ОПЗЖ Тараса Козака і телеканалів, які йому належать. Санкції передбачають позбавлення ліцензій "112 Україна", ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, всю легальну діяльність медіакомпаній зупинено строком на п'ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право мовити для українців".

Співробітники телеканалів "112 Україна", ZIK, NewsOne, які потрапили під санкції РНБО і які пов'язують із Медведчуком, вийшли 26 лютого в ефір на каналі "Перший незалежний". 25 лютого у львівського каналу змінився власник, ним стало ТОВ "Медиахолдинг "Новини", яке створило 100 працівників заблокованих каналів.

За годину канал від'єднали від мовлення на супутнику, а потім і в кабельних мережах, він продовжив мовлення в інтернеті. В ефірі і соцмережах телеканала повідомили, що провайдерам та супутниковим операторам надійшла вимога від СБУ не надавати йому жодних послуг.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації