ГОРДОН
 
 

Телеканал "Наш", який потрапив під санкції РНБО, зник із телеефіру

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Трансляція телеканала "Наш" триває у YouTube
Трансляція телеканала "Наш" триває у YouTube
Фото: Gordonua.com

Телеканал "Наш", проти якого 11 лютого ввела санкції Рада національної безпеки і оборони (РНБО) України, припинив телевізійне мовлення ввечері того самого дня. Про це повідомляє кореспондент видання "ГОРДОН".

Приблизно о 22.00 токшоу "П'ятниця. Вечір" перервало повідомлення про "проблеми з отриманням сигналу", майже відразу після цього трансляція припинилася – екран став чорним.

На відеосервісі YouTube трансляція телеканала триває.

Контекст:

Телеканал "Наш", створений на базі жіночого телеканала Maxxi TV, тепер уже колишній народний депутат України Євгеній Мураєв запустив у листопаді 2018 року. Назва телеканала співзвучна з назвою партії "Наші", яку Мураєв очолив у вересні того самого року.

Офіційним власником телеканала був батько Євгенія Мураєва Володимир Мураєв, який помер наприкінці 2020-го. За даними KHARKIV Today, зараз кінцевий бенефіціар каналу – мати політика Ольга Мураєва. Вона також є бенефіціаром ТОВ "Наша Прага" (логотип Maxxi TV), свідчать дані Opendatabot.

Канал неодноразово потрапляв у скандали через проросійський порядок денний. Улітку 2021 року Мураєв заявив, що передає управління телеканалом "Наш" колективу.

27 січня 2022 року стало відомо, що Служба безпеки України готує документи для накладення санкцій на телеканал "Наш".

Обмежувальні заходи щодо телеканала ввели на засіданні Ради нацбезпеки і оборони України, яке відбулося 11 лютого у Харкові. Секретар РНБО Олексій Данілов повідомив, що санкції проти структур, причетних до телеканалу "Наш", ввели на п'ять років.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації