Він зазначив, що історично молоді люди віком від 18 до 29 років були "міцною базою" застосунків компанії, але за останнє десятиліття їхня аудиторія значно розширилася. За цей час конкуренція у цій сфері стала набагато гострішою "особливо зі зростанням популярності iMessage від Apple і нещодавнім зльотом TikTok", Цукерберг охарактеризував його як одного з найефективніших конкурентів компанії, з якими будь-коли стикався Facebook.
Facebook має знову акцентувати на розвитку своїх застосунків, до яких входить також соціальна мережа Instagram і Whatsapp, на молодих користувачах, а не намагатися залучити максимально велику аудиторію, вважає Цукерберг.
"Ми перепрофілюємо наші команди, щоб служити дороговказом для молоді, а не оптимізувати роботу для більшої кількості людей похилого віку", – заявив очільник компанії.
Він зазначив, що для повного здійснення цього переходу знадобляться роки, але він вважає це правильним підходом до побудови спільноти та компанії у довгостроковій перспективі.
За словами Цукерберга, майже 3,6 млрд людей активно користуються одним або кількома сервісами компанії Facebook.
"Як і прогнозували, цього кварталу ми зіткнулися з обмеженням доходів, зокрема через зміни Apple, які не лише негативно впливають на наш бізнес, а й на мільйони малих підприємств, які і без того переживають тяжкі для економіки часи", – заявив лідер Facebook.
Він повідомив, що компанія планує інвестувати у підрозділ Facebook Reality Labs, який займається розробленням "метасвіту", $10 млрд лише у 2021 році.
"Я вважаю цю роботу критично важливою для нашої місії, тому що створення відчуття присутності – ніби ви перебуваєте поряд з іншою людиною – це "святий Грааль" соціальної взаємодії в інтернеті. Протягом наступного десятиліття ці нові платформи розпочнуть відкривати доступ до того досвіду, який я хотів створити ще до того, як започаткував Facebook", – розповів Цукерберг.
На нинішньому етапі, за його словами, йдеться про створення продуктів VR та AR, нової операційної системи та моделі розроблення, платформи цифрової комерції, студії контенту та соціальної платформи. У планах – "досягти мільярда людей і сотень мільярдів доларів цифрової комерції цього десятиліття".