ГОРДОН
 
 

Колишній оператор "России 24": Гість почав розповідати правду про хімзброю у Сирії. Шеф-редактор закричав телеведучому: "Заткни йому пельку"

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Колишній оператор "России 24" заявив, що сюжети часто "підтирали" перед виходом ефірів у повторах
Колишній оператор "России 24" заявив, що сюжети часто "підтирали" перед виходом ефірів у повторах
Фото: EPA

За словами колишнього оператора "России 24" Леоніда Кривенкова, шеф-редакторам телеканала постійно телефонували люди з Кремля і вносили корективи у зміст новин.

У студію пропагандистського телеканала "Россия 24" приходили гості, які починали говорити правду у прямому ефірі, але їм не давали висловитися, заявив в інтерв'ю "Радио Свобода", опублікованому 19 січня, колишній оператор Всеросійської державної телевізійної і радіомовної компанії (ВДТРК), до складу якої входить "Россия 24", Леонід Кривенков.

"Траплялися такі гості програми, які на початковій співбесіді погоджувалися поводитися "як треба", а потім у прямому ефірі починали говорити, як є насправді. Був великий скандал у зв'язку з розповіддю одного з гостей програми про застосування хімічної зброї військами [президента Сирії] Башара Асада. Гість почав розповідати правду про виготовлення та використання отруйних речовин сирійськими урядовими військами. Тремтячим голосом шеф-редактор Олексій Казаков закричав телеведучому у мікрофон технічного каналу: "Ти що, не чуєш, що він каже? Заткни йому пельку негайно". Телеведучий відразу ж перервав експерта: "На жаль, наш час в ефірі обмежений. Дякую за цікаве інтерв'ю", – розповів Кривенков.

Він додав, що "згодом телефонували з Кремля і влаштували скандал".

"Відтоді цього експерта до нас уже не запрошували", – зазначив колишній оператор "России 24".

За його словами, "шеф-редакторам постійно телефонували якісь люди із Кремля, які коригували зміст новин".

"Про зміст розмов можна було легко здогадатися, оскільки мікрофон в апаратній зазвичай увімкнений, і всі співробітники, що мають доступ до технічного каналу зв'язку, чують відповіді шеф-редактора. Після таких дзвінків шеф-редактор вимагав від телеведучого показувати новини в зовсім іншому світлі, іноді навіть повністю протилежному до того, що той самий самий телеведучий говорив годину тому", – продовжив Кривенков.

Він також зазначив, що сюжети часто "підтирали" перед виходом ефірів у повторах.

Учасники саміту Євросоюзу, який відбувся 13–14 грудня 2018 року, назвали дезінформацію стратегічним викликом для демократій.

У жовтні 2017 року верховний представник ЄС з питань зовнішньої політики і політики безпеки Федеріка Могеріні заявила, що оперативна робоча група Євросоюзу зі стратегічних комунікацій виявила за два роки понад 3 тис. випадків дезінформації з боку російськомовних ЗМІ.

За даними Держдепартаменту США, щорічно Росія виділяє $1,4 млрд для забезпечення роботи складної системи пропаганди, яка подає бачення Кремля на події у світі 30 мовами.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації