ГОРДОН
 
 

російські телеканали


31 серпня, 2020 19.06  
Російська ведуча і блогерка Олена Водонаєва розповіла в інтерв'ю засновнику видання "ГОРДОН" Дмитрові Гордону, що пропонувала "Первому каналу" порушувати тему дітей, які живуть у бідності в російській глибинці. Однак у підсумку вона зрозуміла, що завданням телепропагандистів є "пудрити мізки з екранів телевізорів 24 години на добу".
3 серпня, 2020 17.02
Частина передачі "Воскресный вечер с Владимиром Соловьевым", у якій ішлося про білоруські події, не вийшла в ефір телеканала "РТР-Беларусь". Російський пропагандист заявив, що співчуває своїм глядачам.
28 липня, 2020 12.29
Причиною блокування YouTube-акаунту консервативного телеканала "Царьград" названо порушення експортного законодавства. Також вимкнули акаунт монархічного товариства "Двуглавый орел", яке очолює засновник "Царьграда" бізнесмен Костянтин Малофєєв.
26 травня, 2020 16.05
"Жорсткі та різкі" висловлювання про Україну на російських телеканалах триватимуть, заявив прессекретар президента РФ Дмитро Пєсков.
29 квiтня, 2020 15.44
Телепродюсерка й бізнесвумен Маргарита Житницька тепер володіє торговим знаком "СоловьевLive", під яким виходить телепередача і діє Telegram-канал російського телепропагандиста Володимира Соловйова. Про це повідомив у Telegram 403.press.
7 квiтня, 2020 12.27
В інтерв'ю засновнику видання "ГОРДОН" Дмитрові Гордону російський публіцист Олександр Невзоров сказав, що російський телеведучий Володимир Соловйов погодився стати пропагандистом заради однієї мети – жити в Європі і "бути типовим успішним європейцем".
6 березня, 2020 17.22
Усього протягом останніх шести років в Україні обмежили мовлення 86 іноземних телеканалів.
6 сiчня, 2020 18.00
Серед тих, хто повірив у перемогу збірної Росії над Канадою у фіналі молодіжного чемпіонату світу з хокею, – російський футболіст Дмитро Тарасов, голова комітету російської Держдуми з фізкультури, спорту, туризму та у справах молоді Михайло Дегтярьов і ресурс "Москва 24".
1 сiчня, 2020 23.52
Російські телеканали "Россия 24" і "Первый канал" закрили інформацію про кількість позначок "подобається" і "не подобається" під новорічним зверненням президента РФ Володимира Путіна на своїх сторінках у YouTube, але канал НТВ її залишив відкритою. Там це відео набрало втричі більше дизлайків, ніж лайків.
17 грудня, 2019 09.09
Кореспондент НТВ Олексій Чеботарьов не зміг підтвердити мету своєї поїздки в Україну, поінформували в українській Державній прикордонній службі.
17 грудня, 2019 02.08
Речниця СБУ Олена Гітлянська повідомила, що знімальна група російського телеканала "Звезда" вже покинула Україну.
20 листопада, 2019 18.44
Національна рада з електронних ЗМІ Латвії заборонила трансляцію телеканалів російського бізнесмена Юрія Ковальчука: "Время: далекое и близкое", "Бобер", "Дом Кино", "Дом Кино Премиум", "Музыка Первого", "О!", "Поехали", "Телекафе" і "Петербург – Пятый канал".
9 листопада, 2019 19.00
Харківська компанія "Нью Імідж Маркетинг Груп" та Український інститут майбутнього в жовтні провели соціологічне дослідження на окупованих територіях, опитавши 1606 осіб в ОРДЛО. Респондентам пропонували висловити ставлення до України, Росії та інших країн, оцінити перспективи виконання Мінських угод, зокрема щодо проведення місцевих виборів, охарактеризувати тих чи інших українських і російських публічних діячів. Видання "Дзеркало тижня" у №42 за 2019 рік опублікувало статтю "Тест на сумісність", у якій аналізує результати соцопитування. "ГОРДОН" наводить матеріал без скорочень.
24 жовтня, 2019 11.53
Програму Андрія Малахова на телеканалі "Россия 1", у якій повідомили про перевищення концентрацій хімічних елементів у районі прориву дамби у Красноярському краї, показали тільки в Сибірі й на Далекому Сході.
23 жовтня, 2019 14.18
За словами першого заступника голови парламентської фракції "Слуга народу" Олександра Корнієнка, позбавити нардепа Євгенія Шевченка мандата може тільки суд.
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації