ГОРДОН
 
 

YouTube заблокував новий канал німецької редакції Russia Today у перший день його мовлення

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
У YouTube закриття каналів пояснили порушенням умов користування
У YouTube закриття каналів пояснили порушенням умов користування
Фото: depositphotos.com

Відеохостинг YouTube заблокував новий канал німецької редакції російської пропагандистської мережі інформаційних телеканалів RT – RT auf Sendung, відбулося це в день запуску телемовлення німецькою мовою. Про це 16 грудня повідомив Telegram-канал "RT на русском".

Під час блокування на каналі тривала пряма трансляція ефіру. У пресслужбі Google пояснили, що канал видалили за обхід раніше накладених обмежень – у вересні 2021 року було заблоковано інший канал RT DE, повідомляє РБК.

"Якщо канал видалено, власник каналу не може використовувати, володіти або створювати будь-які інші канали YouTube. Тому канал RT auf Sendung також було видалено за порушення умов використання YouTube, а саме за обхід раніше накладених обмежень", – заявили у Google.

На закриття каналу відреагувала в Telegram головна редакторка RT Маргарита Симоньян, вона повідомила, що керівництво компанії з'ясовує причини того, що сталося.



Прокоментувала блокування каналу офіційна представниця російського МЗС Марія Захарова, яка написала в Telegram, що "нічого іншого й не очікували".



Контекст:

У вересні 2021 року YouTube назавжди видалив два німецькі канали Russia Today – RT DE та Der Fehlende Part (DFP). Представник YouTube пояснив видалення каналів тим, що вони поширювали неправдиву інформацію про COVID-19.

В Україні мовлення RT заборонено із 2014 року через поширення пропаганди війни. Також канали групи RT заборонено у Литві та Латвії.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації