ГОРДОН
 
 

Генпродюсер телеканала "112 Україна" зняв свою кандидатуру з довиборів до Ради

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Марчевський відкликав свою кандидатуру з довиборів до Ради
Марчевський відкликав свою кандидатуру з довиборів до Ради
Фото: Артем Марчевский / Facebook

Генпродюсер підсанкційного телеканала "112 Україна" Артем Марчевський скасував рішення балотуватися в нардепи через хворобу батьків.

Генеральний продюсер заблокованого в Україні телеканала "112 Україна" Артем Марчевський, який балотувався від "Опозиційної платформи – За життя" на довиборах до Верховної Ради, зняв свою кандидатуру. Про це він повідомив на своїй сторінці у Facebook.

За словами Марчевського, причиною цього рішення став COVID-19 у його батьків, який "має дуже тяжкий перебіг".

"Як син я сьогодні маю бути поруч із мамою і татом, їхнє здоров'я зараз важливіше від політичної боротьби", – написав він.



4 лютого делегати з'їзду ОПЗЖ одноголосно підтримали кандидатуру Марчевського на довиборах у виборчому окрузі №50 у Донецькій області. У повідомленні на сайті партії зазначали, що Марчевський – керівник молодіжного крила ОПЗЖ.

Довибори до парламенту в окрузі №50 відбудуться 28 березня 2021 року. Їх проводять, тому що Руслан Требушкін склав депутатський мандат після обрання мером Покровська Донецької області.

2 лютого президент України Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО про застосування санкцій проти нардепа від ОПЗЖ Тараса Козака та належних йому телеканалів. Санкції передбачають позбавлення ліцензій "112 Україна", ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, усю легальну діяльність медіакомпаній припиняють строком на п'ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право вести мовлення для українців".

Співробітники телеканалів "112 Україна", ZIK, NewsOne, що потрапили під санкції РНБО і які пов'язують із Медведчуком, вийшли 26 лютого в ефір на каналі "Перший незалежний". 25 лютого у львівського каналу змінився власник, ним стало ТОВ "Медіахолдинг "Новини", яке створило 100 працівників заблокованих каналів.

За годину канал від'єднали від мовлення на супутнику, а потім і в кабельних мережах, він продовжив мовлення в інтернеті. В ефірі і соцмережах телеканала повідомили, що провайдерам та супутниковим операторам СБУ висунула вимогу не надавати йому жодних послуг.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації