ГОРДОН
 
 

Подоляк заявив, що "Прямий", "Еспресо" і "5 канал" від'єднали від ефіру, тому що вони транслювали "дуже самозакохану" людину

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Подоляк: У нас багато нарцисів, я розумію, у нас політика побудована на нарцисизмі як такому
Подоляк: У нас багато нарцисів, я розумію, у нас політика побудована на нарцисизмі як такому
Фото: lb.ua

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк в інтерв'ю LB.ua, яке вийшло 30 травня, заявив, що від'єднання від ефіру телеканалів "Прямий", "Еспресо" та "5 канал" – це питання "єдиної інформаційної політики під час війни".

Журналіст, запитуючи про причини такого кроку, зазначив, що ці канали "лояльні" до п'ятого президента і нардепа від "Європейської солідарності" Петра Порошенка.

Він також нагадав Подоляку, що ці канали частково транслювали єдиний телемарафон.

"Частково так, а частково транслювали людину, яка дуже самозакохана. У нас багато нарцисів, я розумію, у нас політика побудована на нарцисизмі як такому. До речі, це питання знову ж таки професійної якості інформаційного простору України. Так от, ця людина закохана в себе, скажімо, власник, опосередкований власник каналів. А я не дуже розумію, навіщо під час війни цю самозакоханість, усі свої там якісь наративи продавати у такому вигляді, в рамках єдиної інформаційної політики", – відреагував Подоляк.

На заперечення, що можна також говорити про "нарцисів", які з'являються в ефірі марафону, Подоляк заявив, що Порошенко "завдає збитків", які нібито набагато більші.

"Коли ти просто продаєш себе, тому що хочеш монетизуватися на певному рівні – це одна річ. Так, це непрофесійно, але це маленька шкода. А інша річ, коли ти все ще ніяк не можеш змиритися з тим, що програв. І для того, щоб якось компенсувати, підсвідомо можеш піти на будь-які руйнівні інформаційні..." – сказав Подоляк, не закінчивши речення.

Війна Росії проти України. Головне (оновлюється)

Контекст:

Марафон "UАразом" транслюють на загальнонаціональних приватних, державних і суспільних телеканалах. Його створюють медіагрупи "1+1", "Інтер", Starlight Media, "Україна", парламентський телеканал "Рада" і Суспільне. Низка телеканалів із загальнонаціональним покриттям не брали участі у проєкті.

19 березня президент України Володимир Зеленський своїми указами №152/2022 і №151/2022 ввів у дію рішення РНБО щодо "реалізації єдиної інформаційної політики в умовах воєнного стану" та про "нейтралізацію загроз інформаційній безпеці держави".

Після підписання указу "5 канал", "Еспресо" та "Прямий", які до цього не брали участі у проєкті "UАразом", змінили ефір і приєдналися до проєкту. Проте 5 квітня канали від'єднали від цифрового ефіру Т2, а замість них запустили трансляцію національного телемарафону.

У Держспецзв'язку повідомили, що канали від'єднали від мовлення за рішенням Ради національної безпеки і оборони.

Аліна ГРЕЧАНА
журналістка
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації