ГОРДОН
 
 

Телеканал "112 Україна" позапланово перевірять на відповідність до законодавства – Нацрада

У Нацраді України з питань телебачення і радіомовлення зазначили, що громадяни і громадські організації поскаржились на присутність в ефірі телеканала "112 Україна" кліше російської пропаганди.

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Перевірку телеканала призначили на підставі моніторингу і скарг громадян
Перевірку телеканала призначили на підставі моніторингу і скарг громадян
Фото: 112.ua / Facebook

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканала "112 Україна" у зв'язку із зафіксованими ознаками порушення українського законодавства. Про це 12 жовтня повідомляють на сайті регулятора.

Перевірку призначено на підставі моніторингу ефіру телеканала у вересні і жовтні 2018 року, а також після звернення низки громадських організацій і понад 30 громадян, зокрема народного депутата від Блоку Петра Порошенка Тетяни Ричкової.

"У своїх листах громадяни і представники громадянського суспільства нарікають на порушення правил розповсюдження інформації, журналістських стандартів, використання мови ненависті і ворожнечі, а також поширення в ефірі телеканала "112 Україна" інформації, яка, на думку заявників, є кліше російської пропаганди, підриває основи державності, провокує на протести, маніпулює думкою людей", – зазначили в Нацбюро.

Збираються перевіряти відповідність програм до закону "Про інформацію" (інформація не може бути використана для закликів до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганди війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини) та "Про телебачення і радіомовлення" (не допускається використання телерадіоорганізацій для закликів до розв'язування агресивної війни або її пропаганди і / або розпалювання національної, расової або релігійної ворожнечі та ненависті, а також не допускається використання телерадіоорганізацій для трансляції телепередач, виготовлених після 1 серпня 1991 року, які містять популяризацію або пропаганду органів держави-агресора і їх окремих дій, що виправдовують окупацію території України).

У квітні телеканал повідомив про зміну власника: кінцевим бенефіціаром "112 Україна" став громадянин Німеччини Едуард Катц, що володіє мовником через швейцарську компанію АТ "Плірофорієс АГ", повідомляла "Медианяня".

У серпні програма "Схеми" (спільний проект "Радіо Свобода" і телеканала "UA:Перший") випустила розслідування про зміну власника "112 Україна". Журналісти з'ясували, що Катц – житель німецької глибинки, який займається перепродажем автомобілів. Вони припустили, що це підставна фігура, що прикриває перехід каналу у власність Медведчука. На те, що телеканал почав контролювати лідер "Українського вибору", на думку розслідувачів, вказує і зміна менеджменту: у червні генеральним продюсером "112 Україна" став Артем Марчевський. У розслідуванні йдеться, що він пов'язаний із рухом Медведчука.

4 жовтня Верховна Рада підтримала проект постанови №9157, яким запропонувала Раді національної безпеки та оборони України ввести санкції проти телеканалів "112 Україна" і NewsOne. Санкції передбачають низку обмежень, включно з позбавленням ліцензій каналів, забороною на використання радіочастот і блокуванням активів. У проекті постанови пропонують застосувати санкції до пов'язаних із телеканалом "112 Україна" компаній "Аріадна ТБ", "Новий формат ТБ", "ТБ Вибір", "Телерадіокомпанія "112 ТБ", "Лідер ТБ", "Партнер ТБ", а також пов'язаного з NewsOne каналу "Новини 24 години".

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації