$39.78 €42.38
menu closed
menu open
weather +12 Київ

Німеччина заборонила мовлення каналу Russia Today німецькою мовою. Симоньян назвала це "повною нісенітницею"

Німеччина заборонила мовлення каналу Russia Today німецькою мовою. Симоньян назвала це "повною нісенітницею" Із 1 лютого трансляцію будь-яких програм RT DE у Німеччині заборонено
Фото: depositphotos.com
Німецька комісія з ліцензування та нагляду заборонила мовлення у ФРН російського пропагандистського телеканала Russia Today (RT DE). Про це 2 лютого повідомила "Немецкая волна".

Федеральний медіарегулятор пояснив рішення тим, що RT DE не має ліцензії на трансляцію у ФРН. Із 1 лютого трансляцію та розповсюдження будь-яких програм каналу в Німеччині заборонено. Це стосується, зокрема, супутникового та онлайн-мовлення, а також мовлення через програму RT News.

Головна редакторка RT Маргарита Симоньян відреагувала в Telegram на рішення німецької комісії, назвавши його "повною нісенітницею".

"Сьогодні німецький регулятор MABB постановив, що продакшен-компанія RT DE Productions має припинити мовлення на супутнику Eutelsat, Smart TV, сайті й застосунку RT, а також на платформі "Одиссей". RT DE Productions не здійснює мовлення у принципі – ні в Європі, ні деінде. Компанія виробляє кілька програм для телеканала RT DE, який мовить із Москви і має всі права на мовлення в Німеччині та інших 32 країнах Європи. Це повна нісенітниця. Мовлення не припинимо", – заявила пропагандистка.

Симоньян запропонувала Роскомнагляду заборонити Deutsche Welle "мовлення на їхньому власному сайті".

Контекст

У вересні 2021 року YouTube назавжди видалив два німецькі канали Russia Today – RT DE та Der Fehlende Part (DFP). Представник YouTube пояснив видалення каналів тим, що вони розповсюджували неправдиву інформацію про COVID-19.

У грудні YouTube заблокував новий канал німецької редакції Russia Today першого дня його мовлення.

В Україні мовлення RT заборонено з 2014 року через поширення пропаганди війни. Також канали групи RT заборонено в Литві та Латвії.