ГОРДОН
 
 
СВІТ ЕКСКЛЮЗИВ "ГОРДОНА"

Шустер про скандальну заяву ведучого "Дождя": Або дурень, або зрадник

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Шустер: Мені шкода, що це сталося на телеканалі "Дождь"
Шустер: Мені шкода, що це сталося на телеканалі "Дождь"
Фото: Шустер online / Facebook

Ведучий "Дождя" Олексій Коростельов, який заявив, що його телеканал допомагає російській армії, міг зробити це навмисне або з необережності. Таку думку в інтерв'ю головній редакторці видання "ГОРДОН" Олесі Бацман висловив журналіст і телеведучий Савік Шустер.

"Ви розумієте, це ж звучить досить часто від росіян, які загалом цієї війни не хотіли. Це дивна ось у них позиція, що мобілізовані – вони протестують, бо в них немає одягу, у них немає зброї, вони живуть у скотських умовах... А ми кажемо: "Вибачте, нам зовсім неважливо, в яких умовах вони живуть. Це означає, що якщо їх одягнути, взути і дати їм хороші автомати, вони підуть вбивати українців? Це означає ось це? Це так? Ну, тоді вибачте". Тобто це така... Ну, як вам сказати? З одного боку, вона дурна, але, з іншого боку, це дуже шкідлива позиція, я б сказав. Вона войовнича", – наголосив Шустер.

За його словами, телеканал зробив помилку, яка в нинішній ситуації дорівнює злочину.

"Мені шкода, що це сталося на телеканалі "Дождь", я вам скажу правду. Там є люди – творці, головні дійові особи, – я їх непогано знаю, вони люди, по-перше, добрі, по-друге, точно абсолютно не те що проти цієї війни – вони просто... Тобто їм соромно за те, що країна, де вони народилися, чинить цю нелюдську, абсолютно варварську дію в Україні. А ось тут виявилося таке. Ну, що я можу сказати? Або дурень, або зрадник. Ну, а що іще? Іншого не можу сказати", – резюмував Шустер.

ВІДЕО
Відео: В гостях у Гордона / YouTube
Контекст:

"Дождь" працював у Росії у 2010–2022 роках. У 2021 році його визнали у РФ "іноземним агентом".

Із моменту початку повномасштабного вторгнення в Україну 24 лютого Роскомнагляд вимагає, щоб ЗМІ називали воєнні дії в Україні "спеціальною операцією" і не вживали слів "війна", "вторгнення" чи "напад". Через відмову виконувати цю вимогу у РФ у перший тиждень війни заблокували десятки ЗМІ, зокрема "Дождь", "Эхо Москвы", The New Times та інші.

На початку березня "Дождь" вирішив зупинити роботу. Головний редактор телеканала Тихон Дзядко й частина журналістів заявили, що поїхали з Росії на тлі погроз колективу.

Глава Національної ради з електронних ЗМІ Латвії Іварс Аболіньш повідомив 6 червня, що Латвія видала ліцензію телеканалу "Дождь" і тепер він мовитиме з Риги.

2 грудня вибухнув скандал через те, що ведучий "Дождя" Коростельов заявив, що канал допомагає російській армії. У випуску програми "Здесь и сейчас" від 1 грудня прозвучала така фраза: "Якщо у вас є відомості, є свідчення про те, як відбувається мобілізація, як мобілізовані служать на фронті, вирушають на передову, і ви хочете розповісти про проблеми в російській армії, надсилайте нам повідомлення на пошту або пишіть нам у наш Telegram-бот... Ми сподіваємося, що багатьом, військовослужбовцям зокрема, ми змогли допомогти, наприклад, з оснащенням і просто елементарними зручностями на фронті, тому що історії, які розповідали родичі, чесно кажучи, жахали". Після скандалу телеканал звільнив Коростельова.

2 грудня Національна рада з електронних ЗМІ Латвії визнала порушенням показану телеканалом "Дождь" мапу з Кримом у складі Росії, а також вживання слів "наша армія" стосовно російських військових. За це канал оштрафували на €10 тис. Це вже друге порушення "Дождя". За три порушення у телеканала можуть забрати ліцензію, попередили в раді.

Міністр оборони Латвії Артіс Пабрікс закликав вислати телеканал "Дождь" із країни.

Олеся БАЦМАН
головна редакторка
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації