$39.39 €41.96
menu closed
menu open
weather +21 Київ

У Латвії телеканал "Дождь" оштрафували за карту з Кримом у складі Росії і слова "наша армія"

У Латвії телеканал "Дождь" оштрафували за карту з Кримом у складі Росії і слова "наша армія" Канал "Дождь" оштрафували в Латвії
Фото: Телеканал Дождь / Facebook
Латвійська Національна рада з електронних ЗМІ визнала порушенням показану російським телеканалом "Дождь" карту з Кримом у складі Росії, а також вживання слів "наша армія" стосовно російських військових. Про це повідомив у Twitter глава ради Іварс Аболіньш 2 грудня.

Він зазначив, що це вже друге за останні місяці суттєве порушення з боку "Дождя". За його словами, за три такі порушення телеканал може втратити ліцензію на мовлення.

"Телеканал "Дождь зобов'язаний поважати й дотримуватися законів Латвії", – підкреслив Аболіньш.

Сума штрафу становить €10 тис.

Контекст

"Дождь" працював у Росії у 2010–2022 роках. У 2021 році його визнали в РФ "іноземним агентом".

Із моменту початку повномасштабного вторгнення в Україну 24 лютого Роскомнагляд вимагає, щоб ЗМІ називали воєнні дії в Україні "спеціальною операцією" і не вживали слів "війна", "вторгнення" чи "напад". Через відмову виконувати цю вимогу в РФ у перший тиждень війни заблокували десятки видань, зокрема "Дождь", "Эхо Москвы", The New Times тощо.

На початку березня "Дождь" вирішив зупинити роботу. Головний редактор телеканала Тихон Дзядко й частина журналістів заявили, що виїхали з Росії на тлі погроз колективу.

Аболіньш повідомив 6 червня, що Латвія видала ліцензію телеканалу "Дождь" і тепер він буде мовити з Риги. 

2 грудня розгорівся скандал через те, що ведучий "Дождя" заявив, що канал допомагає російській армії.