"От у мене була прем'єра в угорському театрі з однією угорською акторкою. Я дуже приклад такий, приголомшливий, скажу. Вона, до речі, чимось схожа на тебе. Угорщина – вони взагалі дуже холодні. Мова така: фінсько-угорська. Вона така: сучасна, 27 років, така вся... Якщо я її вивів – отже, вона мені подобалася і я їй подобався. Ну, ми репетирували головні ролі. Між нами нічого не було. Але коли ми репетирували, між нами постійно був секс, захоплення, закоханість", – наголосив режисер.
На прем'єрі він попросив акторку зіграти виставу для нього, не для зали, не для критиків.
"Можеш мені прощальний поріз вен?" Вона каже: "Так, для тебе я зіграю. Май лав, сенк ю вері мач". І вперше дивлюся, і раптом... А там 100 критиків. І весь ансамбль, і вона почали грати так, правильно, знаєш: кожне слово зрозуміле... Тобто вбили мою виставу. Тому що моя вистава жива, коли є ця флюїдність. І я до неї підбігаю за лаштунки, вона в такому пальті, хапаю за лаштунками її ось так і кажу: "Ах ти сука..." Ну, англійською. "F...ck you. Твоя вагіна дайд, усе мертве, кров, її блют вері кальт. Ти обдурила..." Знаєш, як коханець влаштував... Як Хосе Кармен затиснув", – розповів Жолдак.
За його словами, помічник режисера після цього зателефонував до поліції, яка приїхала в антракті.
"Сказав: "Український режисер напав на нашу зірку, там, і п...здить її", – вибач мені. Можеш собі уявити? Мене директор відтягнув, але я просто її смикав, бо я їй повірив. Розумієш? Я як дитина повірив їй – жінці, акторці. Другий акт вона зіграла геніально, звісно", – додав Жолдак.
Він сказав, що наступного дня всі газети писали про поліцію, а не про виставу. Але згодом виставу оцінили, а акторку назвали найкращою акторкою Угорщини та Румунії. А за пів року вона написала Жолдаку, що сумує за ним.
Жолдак: Якби я не потрапив у мистецтво, я був би або "коронованим" бандитом, або вбитим. Повний текст інтерв'ю