ГОРДОН
 
 

У Нацраді з телерадіомовлення заявили, що СБУ попередила їх про загрозу мовлення "Першого незалежного"

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
"Перший незалежний" від'єднали від мовлення на супутнику, а згодом і в кабельних мережах
"Перший незалежний" від'єднали від мовлення на супутнику, а згодом і в кабельних мережах
Фото: depositphotos.com

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення ще не проводила внутрішніх консультацій щодо мовлення телеканала "Перший незалежний", де працюють співробітники телеканалів "112 Україна", ZIK, NewsOne, що потрапили під санкції РНБО, заявив заступник голови Нацради Валентин Коваль.

Перший заступник голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Валентин Коваль у коментарі "Детектор медіа" 1 березня заявив, що СБУ попередила Нацраду про загрозу мовлення "Першого незалежного".

"Зазвичай Нацраду не повідомляють про зміни в ефірі, якщо вони відбуваються в межах програмної концепції. У "Першого незалежного" була інформаційна концепція. Тому, купивши канал, нас мали лише впродовж 30 днів повідомити про зміни у структурі власності. У нашій системі документообігу є лист від Служби безпеки України про можливі загрози інформаційній безпеці у зв'язку з початком мовлення "Першого незалежного" [26 лютого]. Наскільки мені відомо, цей лист був скерований усім службам та представникам Нацради", – сказав Коваль.

За його словами, Нацрада ще не обговорювала подальшої долі телеканала.

"Для цього ми маємо зібратись. У нас ще не було з цього приводу внутрішніх консультацій. Юридичний апарат готує всі матеріали, щоб ми могли приймати рішення. Відсутність мовлення, звісно, є порушенням ліцензії, але якщо ця відсутність спричинена більшими засторогами та шкодами, то навряд ми маємо право карати за це", – зазначив Коваль.

Співробітники телеканалів "112 Україна", ZIK, NewsOne, що потрапили під санкції РНБО і які пов'язують із головою політради ОПЗЖ Віктором Медведчуком, вийшли 26 лютого в ефір на каналі "Перший незалежний". 25 лютого у львівського каналу змінився власник, ним стало ТОВ "Медіахолдинг "Новини", яке створили 100 працівників заблокованих каналів.

За годину канал від'єднали від мовлення на супутнику, а згодом і в кабельних мережах, він продовжив мовлення в інтернеті. В ефірі й соцмережах телеканала повідомили, що провайдерам та супутниковим операторам надійшла вимога від СБУ не надавати йому жодних послуг.

Президент України Володимир Зеленський увечері 2 лютого ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від "Опозиційної платформи – За життя" Тараса Козака та телеканалів, які йому належать.

Санкції передбачають позбавлення ліцензії "112 Україна", ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, усю легальну діяльність медіакомпаній припинено строком на п'ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про "політичну розправу" й пообіцяли боротися "за своє право вести мовлення для українців".

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зазначав, що йдеться про канали з так званого пулу кума президента РФ Володимира Путіна – Віктора Медведчука. Їх "досить активно й часто відкрито використовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні", підкреслив Подоляк.

Блокування "112 Україна", ZIK і NewsOne не має нічого спільного з наступом на свободу слова, підкреслила прессекретарка Зеленського Юлія Мендель. За її даними, є підтвердження того, що ці канали фінансують із Росії.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації